کد خبر 380795
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

مستند زندگی جواد منصوری نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب مجموعه «ما نیز روزگاری» در سی و سه قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در شبکه مستند سیما تولید شد و از شنبه ۲۷ دی ماه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشرق، حاجعلی محمدی تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه «مانیز روزگاری» که با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصیت‌های برجسته انقلاب در شبکه مستند تولید می‌شود و پیش از این به زندگی عزت الله مطهری و محسن رفیق دوست پرداخته است.

وی افزود: در سری جدید «ما نیز روزگاری» خاطرات جواد منصوری را از دوران قبل و پس از انقلاب و مبارزاتشان با رژیم پهلوی به تصویر کشیده شده است و به این منظور بخش‌هایی از زندگی وی که اولین فرمانده سپاه نیز بوده‌اند از تولد تا انقلاب به صورت نمایشی بازسازی شده است. به این منظوراز لوکیشن‌های متعددی بخصوص موزه عبرت استفاده کرده‌ایم و در حال حاضر نیز قسمت‌های پایانی این مجموعه همچون بخش‌های مربوط به اسارت و شکنجه ایشان توسط ساواک را نیز در باغ موزه زندان قصر تصویر برداری می‌کنیم.

این تهیه کننده مستند ادامه داد: کیوان تقی‌نژاد در نقش جواد منصوری در این پروژه با ما همکاری خواهد کرد و حامد شیخی در نقش پدر و محبوبه تفضلی نیز در نقش مادر جواد منصوری ایفای نقش خواهند کرد.

«ما نیز روزگاری» با هدف ثبت خاطرات شفاهی شخصیت‌های برجسته انقلاب در شبکه مستند سیما تولید می‌شود. در سری قبلی این مجموعه در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای روایتی متفاوت از زندگی عزت الله مطهری به تصویر کشیده شد.

همچنین در 41 قسمت خاطرات کودکی تا نوجوانی، فعالیت‌های سیاسی، مبارزه‌های انقلابی و فعالیت‌های محسن رفیق دوست چهره شناخته شده سیاسی کشور در سال‌های انقلاب، از زبان خودش روایت شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس