کد خبر 380775
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

مدیر اجرا و نظارت بر استانداردهای ایران خودرو گفت: آزمایش بنزین یورو ۴ در آزمایشگاهی در آلمان انجام و اعلام شد در این سوخت منگنز وجود دارد.

 به گزارش مشرق، کیوان وزیری مدیر اجرا و نظارت بر استانداردهای ایران خودرو در خصوص استاندارد یورو ۴ اظهار داشت: برای ارتقا استاندارد خودرو از یورو ۲ به یورو ۴ باید از مجموعه های بیش شماری استفاده شود.

وی در برنامه مناظره شبکه یک سیما در خصوص موتور TU۳ گفت: موتور TU۳ از سال ۹۱ که پژو ایرانخودرو را ترک کرد در عرض ۲ سال توانستیم این موتور را در چرخه تولید بیاوریم.

وی درباره اجرا و نظارت بر استانداردهای ایران خودرو افزود: خودروسازهای مطرح دنیا هر ۵ سال یکبار استانداردهای خود را تغییر می دهند و ما هم مطمئناً علاقه ای به عقب ماندن از دنیا نداریم.

وزیری تاکید کرد: یورو ۴ باید هم در سوخت اعمال شود و هم در خودرو، یعنی باید به صورت موازی ارتقا یابد زیرا اگر خودرو با استانداردهای یورو ۴ تطابق یابد اما سوخت مناسب نباشد موجب ایجاد مشکلات بسیاری می شود اما موضوعی که مورد توجه است آزمایش بنزین یورو ۴ در آزمایشگاهی در آلمان بود که با توجه به نتایج به دست آمده، اعلام شد در این سوخت منگنز وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    بنزین منگنز نداره ماشین های شما اشغاله بلد نیست درست بنزینو بسوزونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس