کد خبر 380637
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

سرعتی‌زن تیم والیبال میزان خراسان گفت: بدشانس‌ترین تیم لیگ برتر هستیم، چراکه هیچ وقت تمام بازیکنان را در اختیار نداشتیم.

به گزارش مشرق، در خصوص شکست 3 بر 2 تیمش برابر پیکان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: به نظر من در دو بازی رفت و برگشت ما از نظر فنی نسبت به حریف برتر بودیم، اما خودمان نتیجه را به آنها واگذار کردیم. در ست چهارم هر دو بازی فکر می‌کردیم بازی تمام شده است و دقیقاً همان زمان بود که ضربه خوردیم و در ست پنجم نتوانستیم به خودمان بیاییم.

وی درمورد عملکرد پتکوویچ خاطرنشان کرد: وی بازیکن بسیار خوبی است، اما هنوز به خوبی با تیم هماهنگ نشده است. پتکوویچ زمان زیادی نیست که به ما اضافه شده و برای اینکه بتوانیم بهترین عملکرد را از وی ببینیم باید به او زمان بدهیم.

سرعتی‌زن تیم والیبال میزان خراسان با بیان اینکه نباید از حالا به پلی‌آف فکر کنیم گفت: به نظر من باید فعلاً به سه بازی پیش‌رو فکر کنیم و تلاش کنیم تا به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم. تیم ما امسال بدشانس‌ترین تیم لیگ بود، چرا که همیشه چند بازیکن مصدوم داشتیم.

غلامی ادامه داد: هیچ وقت تمام بازیکنان را در اختیار نداشتیم و همیشه با 60، 70 درصد توانمان به مصاف حریفانمان رفتیم و توانستیم این نتایج خوب را کسب کنیم. تمام بازیکنان یک دل هستند و همیشه با تمام توان وارد میدان می‌شوند.

وی در مورد رفتارهای بازیکنان پیکان مخصوصاً فرهاد قائمی در دیدار برابر میزان تصریح کرد: تمام افرادی که باید این رفتارها را می‌دیدند، دیدند. در بازی رفت هم همین اتفاقات رخ داد اما همه تیم ما را هدف قرار دادند. پیشینه بازیکنان پیکان و میزان کاملاً مشخص است و مردم به خوبی می‌توانند در این خصوص قضاوت کنند.

ملی‌پوش تیم والیبال میزان افزود: نمی‌خواهم بیش از این دراین مورد صحبت کنم چون در چند سالی که در والیبال بودم نشان دادم که دوست ندارم وارد حاشیه شوم و به آن توجه کنم. فرهاد ظریف برخلاف ظاهرش یکی از بازیکنان قدیمی والیبال است و از همه ما بزرگ‌تر است. بر تمام بازیکنان واجب است که به وی احترام بگذارند اما نمی‌دانم چرا در بازی مقابل پیکان برخی بازیکنان رفتارهای زننده‌ای از خود نشان دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یوسف ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    کی با کی دعوا کرده؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس