کد خبر 379802
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

با گذشت یک هفته از حمله خونین به دفتر نشریه فکاهی «شارلی ابدو»، این نشریه فردا در حالی در 3 میلیون نسخه چاپ و توزیع می‌شود که قرار است صفحه اول آن کاریکاتوری موهن از پیامبر اسلام (ص)، چاپ شود.

به گزارش مشرق، مسئولان «شارلی ابدو» 3 میلیون نسخه از این نشریه را فردا (چهارشنبه) چاپ و توزیع می‌کنند. قرار است در صفحه اول این نشریه، کاریکاتوری موهن از پیامبر اسلام (ص) به چاپ برسد.

به نوشته روزنامه فراسوی فیگارو، نشریه فکاهی فرانسوی «شارلی ابدو» که چهارشنبه گذشته هدف حمله‌ای تروریستی قرار گرفت و طی آن 12 نفر کشته شدند، فردا چهارشنبه با گذشت یک هفته از این حمله مرگبار در 3 میلیون نسخه چاپ خواهد شد.

دفتر نشریه فکاهی شارلی ابدو که بارها کاریکاتورهای موهن از شخصیت‌های مورد احترام اسلام و به خصوص پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) را منتشر کرده است، روز چهارشنبه هفته گذشته مورد هجوم دو فرد مسلح قرار گرفت و طی آن 12 نفر از جمله 2 پلیس کشته شدند.

علیرغم وقوع این حمله، وکیل نشریه شارلی ابدو اعلام کرده که این هفته‌نامه، این هفته نیز برای چندمین بار، کاریکاتورهای موهن در مورد پیامبر مسلمانان منتشر می‌کند. مقامات غربی به بهانه آزادی بیان، به حمایت از این اقدام نشریه موهن پرداخته‌اند. این در حالی است که نشریه «تایمز» سال گذشته به دلیل انتشار کاریکاتوری از نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی، مجبور به عذاخواهی از اسرائیلی‌ها شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس