تیم ملی استرالیا در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا هم به یک پیروزی پرگل دست یافت و صعود خود را به دور بعد مسجل کرد.

گروه ورزش مشرق، تیم‌های عمان و استرالیا در دومین دیدار خود در گروه A مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه Stadium Australia شهر سیدنی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فوتبال استرالیا با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید. (جزئیات و اطلاعات کامل دیدار عمان - استرالیا)

مک کی(27)، کروز(30)، میلیگان(3 + 45 - پنالتی) و یوریچ(70) زننده گل‌های تیم استرالیا در این بازی بودند. (خلاصه فیلم دیدار عمان - استرالیا)

گروه‌بندی و برنامه کامل مسابقات جام ملتهای آسیا 2015 + ساعت بازیها به وقت تهران

استرالیایی ها که در بازی اول با حساب 4 بر یک از سد کویت گذشته بودند بعد از اینکه در دقایق ابتدایی مسابقه روی حملات عمان غافلگیر شدند از دقیقه 20 بازی را تحت کنترل خود قرار دادند و در همان نیمه نخست سه گل به ثمر رساندند.

شرح گلها:

دقیقه 27: به دست آوردن یک ضربه کرنر برای استرالیا آنها را به گل رساند. ارسال کرنر از سمت راست دروازه عمان و زدن یک ضربه سر توپ را درون محوطه ششقدم به مت مک‌کی رساند تا این بازیکن با یک ضربه بغل پا به راحتی دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 31: بازیکنان تیم استرالیا بعد از به ثمر رساندن گل اول از سردرگمی بازیکنان عمان استفاده کردند و روی یک کار سرعتی و ترکیبی موفق شدند به گل دوم برسند. پاسی که پشت مدافعان عمان به روبی کروس رسیده بود این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد تا وی توپ را از زیر دستان علی الحبسی به تور دروازه عمان برساند.

دقیقه 2+45: بازیکنان تیم استرالیا از سمت چپ دفاع عمان حمله کردند و ارسال آنها دروازه عمان را هم باز کرد اما داور بازی پیش از اعلام گل پنالتی گرفت. میلیگان که توپ را گل کرده بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد پنالتی را هم وارد دروازه عمان کند.‬

استرالیا عمان را هم 4 تایی کرد/ صعود کانگوروها و کره به مرحله حذفی قطعی شد

در نیمه دوم هم این تیم استرالیا بود که بر شدت حملات خود افزود. اگرچه تیم عمان یکی دو بار روی شوت‌های راه دور خطرناک ظاهر شد اما گر درخشش الحبسی دروازه‌بان تیم عمان نبود شاید نتیجه نیمه نخست هم در نیمه دوم تکرار می‌شد با این حال در وقت دوم مسابقه تنها یک بار دیگر توپ از خط دروازه عمان گذشت.

دقیقه 70: پاسی که بازیکن استرالیا از سمت چپ ارسال کرد، باعث غافلگیری مدافعان تیم ملی عمان شد تا ژوریچ در موقعیتی مناسب گل چهارم را برای تیمش به ثمر برساند.

عمانی‌ها پس از دریافت گل چهارم حسابی به هم ریخته بودند که این موضوع باعث شد استرالیا برای به ثمر رساندن گل‌های بعدی رغبت بیشتری داشته باشد. بازیکنان تیم میزبان در یک دقیقه دو کرنر به دست آوردند که در هر دو بار دروازه‌بان عمان مانع به ثمر رسیدن گل پنجم استرالیا شد تا این دیدار با حساب 4 بر صفر به سود استرالیا خاتمه یابد.

استرالیا عمان را هم 4 تایی کرد/ صعود کانگوروها و کره به مرحله حذفی قطعی شد

استرالیا با این برد 6 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به کره‌جنوبی در صدر جدول رده‌بندی گروه A ایستاد. این دو تیم 6 امتیازی صعود خود را به مرحله بعدی این رقابتها مسجل کردند. تیم‌های کویت و عمان نیز بدون امتیاز وداع زودهنگامی با این تورنمنت داشتند.

استرالیا عمان را هم 4 تایی کرد/ صعود کانگوروها و کره به مرحله حذفی قطعی شد
ناکامی سرشناس‌ترین دروازه‌بان جام

استرالیا عمان را هم 4 تایی کرد/ صعود کانگوروها و کره به مرحله حذفی قطعی شد
شادی کانگوروها بعد از پیروزی پرگل


درصد گردش توپ در مناطق زمین

استرالیا به عمان هم رحم نکرد/ تکلیف گروه A مشخص شد +جدول و عکس


به گزارش مشرق، پیش از این دیدار هم کره جنوبی موفق شده بود با یک گل کویت را شکست دهد.(جزئیات و اطلاعات کامل دیدار کره جنوبی - کویت)

جدول رده‌بندی گروه A
ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 استرالیا 2 2 0 0 8 1 7 6
2 کره جنوبی 2 2 0 0 2 0 2 6
3 کویت 2 0 0 2 1 5 -4 0
4 عمان 2 0 0 2 0 5 -5 0


برنامه روز ششم رقابتهای جام ملتهای آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳

11

کره شمالی

-

عربستان

10:30

Melbourne Rectangular

12

چین

-

ازبکستان

12:30

Brisbane Stadium


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نصیر ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    وحشتناک بود بازی استرالیا بدون شک در کنار ژآپن و کره جنوبی جز سه شانس اصلی قهرمانی هستن کلاس بازی این سه تیم از آسیا جداست
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    ازبکستان را یادتون رفت. من بازی اولشون رو خیلی پسندیدم. حتی بهتر از استرالیا
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    کره جنوبی خیلی افت کرده فینال بین استرالیا وژاپنه،حتی بنظرمن ازبکستان میتونه کره راتو یک چهارم حذف کنه
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    کره جنوبی هنوز بازی اصلی خودشو نکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس