معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت 50 هزار مبلغ دینی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع نور شهرستان مریوان اظهار داشت: با توجه به جان‌فشانی‌های مردم این استان در زمان هشت سال دفاع مقدس کردستان را می‌توان استان رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های خاموش به سراسر کشور معرفی کرد.

نوری‌زاده با اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمانان جهان افزود : دشمن تنها راه‌ از بین بردن اسلام را ایجاد تفرقه در بین مسلمانان می‌داند و با تمام توان سعی در خدشه‌دار کردن وحدت کنونی مسلمانان دارد.

وی عنوان کرد: ابلاغ دین توسط مبلغین یکی از راه‌های مبارزه علیه توطئه‌های تفرقه‌آمیز دشمنان است، چراکه این مبلغین با پیروی از راه پیامبر مکرم(ص) همواره سعی در روشن نمودن افکار مردم از حقایق دین هستند تا افراد سودجو دین را به سود خود تفسیر نکند.

نوری‌زاده افزود: اگر جان فشانی‌های اهل بیت نبود، قطعا امروزه هیچ اثری از دین اسلام باقی نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با تمام توان و نیروی خود وارد صحنه شده‌اند و با تخریب چهره واقعی دین مبین اسلام سعی در گمراه نمودن افکار عمومی را در سر می‌پرورانند.

نوری‌زاده با بیان اینکه بسیاری از افراد سازمان تبلیغات اسلامی را تنها به عنوان یک سازمان یا اداره‌ای که فعالیت‌های نصب بروشور و تبلیغاتی در سطح شهر انجام می‌دهد می‌شناسند گفت: این در حالی است که رسالت و وظایف این سازمان در سراسر کشور بسیار گسترده‌تر از تصورات برخی از افراد جامعه است.

وی افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی در حوزه خانواده، جوانان و نوجوانان، فرهنگ دینی، ایجاد کلاس‌های آموزشی، امر به معروف و نهی از منکر و غیره از جمله فعالیت‌های گسترده این سازمان در سطح کشور است.

وی همچنین از ساماندهی بیش از 50 هزار نفر مبلغ در طول سال گذشته به عنوان مبلغ دینی در سراسر کشور از سوی این سازمان خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه کمبود اعتبارات در سال‌های گذشته مانع از عملیاتی شدن تمام وظایف و اهداف سازمان شده است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در پایان اظهار داشت: ایجاد تشکل‌های بزرگ بانوان فرهیخته کشور، کانون مداحان از دیگر فعالیت‌هایی انجام شده ین سازمان در طول سال‌های گذشته بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس