کد خبر 377805
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

مقامات امنیتی کویت در مرز خود با عراق حالت فوق‌العاده اعلام کردند و دستوراتی ویژه به نیروهایشان دادند.

به گزارش مشرق، پس از آنکه دوشنبه (دیروز) یک عملیات انتحاری در مرزهای شمالی عربستان رخ داد و عامل آن داعش اعلام شد، کویت در مرز خود با عراق حالت فوق‌العاده اعلام کرد.

یک مقام امنیتی کویت به روزنامه «القبس» این کشور گفت: دستورهایی در خصوص اطلاعات نظامی در مرزها، اعزام تیم امنیتی دولتی به منطقه و افزایش دورزنی مرتب گشتی‌ها در منطقه مذکور صادر شده است.

این مقام امنیتی تاکید کرد که ارتباطات میان طرف کویتی و عراقی برای کنترل وضعیت به صورت مرتب ادامه دارد.

روزنامه عربستانی «الحیات»، امروز گزارش داد که تروریست‌های داعش از مرز عراق به مرزبان‌های عربستانی نزدیک شده بودند و با استفاده از کمربندهای انتحاری و سلاح‌های متعدد نیروهای نظامی عربستانی را مورد هدف قرار دادند.

بر اساس آخرین آمار وزارت کشور عربستان در این حادثه فرمانده مرکز مرزبانی «عرعر» و دو نیروی نظامی دیگر کشته شدند و یک نفر نیز زخمی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    چه ارتشی، اخوی!!! مـــورچــــه چیه کله پاچش باشه! نـــــــادانـــــــــی که با وجود شـــــــــیـــــــــشـــــه ای بودن خـــــــــانــــــــه اش به شیشه پنجره همسایه سنگ پرتاب میکنه، زمینه فــــــــــرســــــــــــــایــــــــــــش و نابودی خود را فراهم کرده است. حالا اینم از آشی که حضرات پختند، البته این نادانها با چند واســـــــطــــــــــــه به ســــــــلـــــــــســـــــلــــه جـــــنـــــــبــــــان د ا ع ش وصل میشوند از این جهت میزان خسارت آنها وابسته به تصمیم آن سلسله جنبان دارد ان شاءالله هرچه سریع تر تکفیری ها و زمینه شکل گیری آنها از بین برود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس