کد خبر 376844
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۰

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: بدهی‌ها و اموال دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از تعیین قیمت برابر برای هر دو باشگاه اعمال خواهد شد.

به گزارش مشرق، مقداد نجف‌نژاد با بیان اینکه قیمت دو برند استقلال و پرسپولیس باید یکسان باشد، گفت: رئیس سازمان‌خصوصی‌سازی نیز بر این عقیده است که قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکسان باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس ادامه داد: اینکه ممکن است هر تیم بدهی یا اموالی داشته باشد که روی قیمت آن تأثیر بگذارد، جزو مواردی است که بعد از تعیین قیمت باید حساب و کتاب شده و روی قیمت نهایی اعمال شود. در نهایت این سازمان خصوصی‌سازی است که باید قیمت را تعیین و اعلام کند.

نجف نژاد درخصوص اموال و دارایی‌های غیرمنقول باشگاه استقلال گفت: این باشگاه امکانات خوبی دارد از جمله کمپی برای بازیکنان دارد که قیمت آن بسیار بالاست.

رئیس فراکسیون ورزش و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تیم استقلال مبلغی بالغ بر 40 میلیارد تومان بدهی مالیاتی از گذشته دارد که در نهایت روی قیمت این باشگاه لحاظ خواهد شد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرشاد ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 0
    نجف نژاد غلط می کند پرسپولیس را با تیم کیسه خودش یکسان قیمت می گذارد پرسپولیس هوادارش بیشتر است و همچنین اموالش با ارزشتر و برندش بالاتراز تیم کیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس