کد خبر 375740
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

مهاجم معروف پاری‌سن‌ژرمن به خاطر آزار و شکار حیوانات، با اعتراض انجمن مدافعین حیوانات سوئد مواجه شد.

به گزارش مشرق، «زلاتان ایبراهیموویچ» ورزشکاری نیست که فقط در زمین هیاهو راه می‌‌اندازد. خارج از مستطیل سبز نیز او چهره‌ای حاشیه‌ساز است.

براساس گزارش روزنامه «اکسپرسن» این گلزن با تجربه عضو پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هنگام تعطیلات سال نو در کشورش باعث اذیت گوزنی در جنگل در کشورش شد. کامیلا بیورن‌‌بوم، عضو انجمن حمایت از حیوانات سوئد در این مورد گفت: این رفتار واقعا مساله‌ساز است. مشکل ساز به این خاطر که چرا یکسری آدم‌های مشهور چنین کاری‌های می‌کنند. انجام این گونه‌ کارها ذهنیت طرفداری از این گونه حرکت‌های نادرست را ایجاد می‌کند.

طبق گزارش روزنامه سوئدی گلزن 33 ساله با شلیک گلوله از اسلحه‌ شکاری‌اش، گوزنی 500 کیلویی را کشته‌ است.

از آنجایی که شکار حیوانات در سوئد امری قانونی است،‌ ایبراهیموویچ از این رفتار خود هراسی ندارد اما اکنون جمع کثیری از مدافعین حقوق حیوانات را علیه خود می‌بیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی نام ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    آدم بی رحم و بی اخلاق تو هر قشری پیدا می شه. اینم اگه فوتبالش خوب باشه دلیلی نداره رفتارش هم خوب باشه. تو ایران هم بازیکنانی مثل کرار جاسم تو کار شکار حیوانات هستند که خیلی ازش بدم میاد. چنین آدم هایی اگه عرضه دارند با دست خالی و بدون اسلحه وارد دنیای حیوانات بشن تا اون وقت ببینند آیا شکار می کنند یا خودشون شکار می شن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس