کد خبر 375438
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

یک پزشک عمومی با اشاره به اینکه استفاده از گیاه جوانه گندم به صورت ماسک موجب از بین رفتن لک‌های صورت و افزایش شفافیت پوست می‌شود، گفت: استفاده از گل همیشه بهار، آووکادو و جوانه گندم به صورت یکجا نقش موثری را در لیفتینگ پوست صورت ایفا می‌کند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دکتر فاطمه ملکی پزشک عمومی، با اشاره به اینکه برای رطوبت پوست بهتر است به جای استفاده از گیاه آلوئه‌ورا به صورت مستقیم از کرم‌های حاوی آن استفاده شود، گفت: کرم‌های حاوی این گیاه نتیجه بهتر و سریع‌تری نسبت به استفاده از آلوئورا به صورت مستقیم دارند.

وی تصریح کرد: گیاه آووکادو سرشار از ویتامین A است و این گیاه موجب تسریع گردش خون می‌شود و نقش موثری را در تسکین دادن به پوست و حفظ لطافت آن ایفا می‌کند.

ملکی با اشاره به اینکه گیاه آووکادو موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک می‌شود خاطرنشان کرد: افراد بهتر است به علت افزایش اثربخشی این گیاه برای صورت، از آن به صورت ماسک استفاده کنند.

این پزشک عمومی با تاکید بر اینکه گیاه جوانه گندم دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضد چروک برای پوست است، اظهار کرد: گیاه جوانه گندم سرشار از ویتامین A و E است.استفاده از این جوانه به صورت ماسک موجب از بین رفتن لک‌های صورت و افزایش شفافیت پوست می‌شود.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از گل همیشه بهار، آووکادو و جوانه گندم به صورت یکجا نقش موثری را در لیفتینگ پوست صورت ایفا می‌کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس