کد خبر 374554
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ می گوید هنوز نتوانسته باور کند که چرا توپ طلای 2013 به او نرسید. او تاکید کرد که از انتخاب رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2013 بسیار تعجب کرد.

به گزارش مشرق، فرانک ریبری در سال 2014 نمایش خیره کننده ای با بایرن مونیخ داشت. او توانست با این تیم قهرمانی در سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورد با این حال در نهایت این کریستیانو رونالدو بود که توانست به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

ریبری فرانسوی جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا بود و انتظار داشت که این جایزه به او برسد. نه تنها ریبری، بلکه بسیاری از کارشناسان هم ریبری را شایسته کسب توپ طلا در سال 2013 می دانستند اما این بازیکن فرانسوی نه تنها اول نشد بلکه حتی بعد از لیونل مسی ناآماده قرار گرفت تا برای همه ثابت شود که موفقیت گروهی نقشی در انتخاب بهترین بازیکن جهان ندارد.

ریبری هر چند یک سال است که از مراسم کسب توپ طلای 2013 می گذرد اما هنوز آن روز را فراموش نکرده است. او گفت: هنوز نمی توانم باور کنم که چرا توپ طلا به من نرسید. هنوز نتوانسته ام سال 2013 را فراموش کنم. نمی دانم دیگر باید چکار میکردم تا توپ طلا به من رسد. در آن سال با بایرن مونیخ هر آنچه را که لازم بود به دست آوردم. آیا کسی می تواند برای من توضیح دهد که چرا توپ طلا به من نرسید و چرا در جایگاه سوم قرار گرفتم؟

او ادامه داد: از اینکه توپ طلا در سال 2013 به من نرسید بسیار ناراحت شدم. من هر کاری که لازم بود انجام دادم اما در نهایت توپ طلا به رونالدو رسید. هنوز نتوانسته ام چنین چیزی را باور کنم. دیگر برایم بسیار سخت است که موفقیت سال 2013 را تکرار کنم با این حال ما بازیکنان حرفه ای هستیم و باید برای رسیدن به موفقیت صبر بیشتری داشته باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس