ریس ستاد پنجمین «جشنواره داستان کوتاهِ کوتاه پایداری» از تمدید مهلت شرکت در پنجمین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۳۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از روابط عمومی انتشارات هزاره ققنوس،‌ رضا حاجی آبادی رییس ستاد  پنجمین «جشنواره داستان کوتاهِ کوتاه پایداری» در خصوص تمدید مهلت شرکت در جشنواره افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذرماه بود که  این فرصت تا ۲۰ دیماه تمدید شد.

وی در خصوص دلایل این تمدید با اشاره به  عدم  حمایت از جشنواره توسط نهادهای متولی فرهنگ و فرهنگ پایداری افزود: انتشارات هزاره ققنوس از سال ۱۳۸۹ تاکنون این جشنواره را برگزار می‌کند اما در برخی دوره‌ها مثل همین دوره  عدم حمایت سازمان‌ها و نهادهای متولی امر از این جشنواره خصوصی حوزه ادب پایداری شاهد کاهش تعداد آثار ارسالی بدلیل  عدم توان برای اطلاع رسانی مناسب بوده ایم.

رییس ستاد پنجمین «جشنواره داستان کوتاهِ کوتاه پایداری» اظهار امیدواری کرد با پوشش مطلوب رسانه‌ها از این رویداد فرهنگی شاهد حضور بیشتر داستان نویسان در فرصت تمدید شده باشیم.

وی همچنین از آرزوی داشتن فرصت برابر برای اطلاع رسانی مناسب جشنواره های غیر دولتی نظیر «جشنواره داستان کوتاهِ کوتاه پایداری»  بعنوان آرزویی کوچک اما سخت خبر داد و گفت: تصور ما این است که برخی از مدیران رسانه‌ها، دفاع مقدس مردم ایران در برابر تجاوز بیگانه را  بیشتر امری دولتی می‌پندارند و لذا از هیچ فعالیت خصوصی در این زمینه استقبال نمی‌کنند. این تعداد از مدیران رسانه‌ها، علی الخصوص مدیران رسانه ملی باید بدانند این مردم عادی بودند که آسیب های جنگ را به جان خریدند و سرنوشت آن را هم خود آنها رقم زدند. ما از برخی از مدیران رسانه‌ای می‌خواهیم به فعالیت‌های مردمی و خصوصی نظیر «جشنواره داستان کوتاهِ کوتاه پایداری» اهمیت بیشتری بدهند.

حاجی آبادی  یاد آور شد: علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین «جشنواره داستان کوتاهِ کوتاه پایداری» تا ساعت ۲۴ روز شنبه  ۲۰ دیماه  مهلت دارند که آثار خود را به شماره ۰۲۱۰۰۰۰۳۶۵ پیامک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس