کد خبر 373701
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

رسانه‌های انگلیسی نوشتند که یکی از اتباع این کشور که پیش از این عضو یک گروه راک بوده، ضمن پیوستن به داعش برای این گروه نیرو جمع می‌کند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های انگلیسی اخباری را درباره «سالی جونز» زن 45 ساله انگلیسی منتشر کرده‌اند که به رقه در سوریه رفته‌ است و ضمن پیوستن به داعش با استفاده از رسانه‌ها تلاش می‌کند تا برای این گروه نیرو جمع کند.

روزنامه انگلیسی «ساندی‌تایمز» در این مورد نوشت که از سالی جونز در شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی متفاوتی منتشر شده است. در یکی از این عکس‌ها که مربوط به اوایل دهه 90 می‌شود وی بی حجاب در حال گیتار زدن است و در کنار آن عکس دیگری وجود دارد که او را با حجاب و روبند نشان می‌دهد.

جونز پیش از پیوستن به داعش در خانه‌ای زیر نظر خدمات اجتماعی زندگی می‌کرد و در دهه 90 عضو یک گروه موسیقی پانک- راک بود که پس از پیوستن به داعش نامش را به «سکینه حسین» تغییر داده است.

وی یکی از بیش از 2 هزار و 500 غربی است که کشورشان را برای پیوستن به داعش ترک کرده‌اند که عده قابل توجهی از آنان را جوانان تشکیل می‌دهند و برای جذاب نیرو برای داعش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، فیس‌بوک، واتس‌آپ و.... را پیگیری می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس