کد خبر 372679
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

تصاویر منتشر شده از مدرسه‌ای که این هفته هدف حمله وحشیانه طالبان قرار گرفت، نشان دهنده عمق فاجعه ای است که در آن طالبان جان 132 کودک پاکستانی را گرفت.

 به گزارش مشرق، سه شنبه گذشته یک تروریست عضو طالبان ابتدا برای فراهم کردن زمینه حمله دیگر عناصر این گروه تروریستی به مدرسه ای که کودکان نظامیان پاکستانی در آن درس می خوانند خود را در مدرسه منفجر کرد و سپس 6 عضو طالبان به مدرسه حمله کردند.

این حادثه عمق جنایات تکفیری ها را نشان می دهد.    

تروریست های طالبان با یونیفورم نظامی به این مدرسه حمله کردند و همه کلاس ها را که پر از کودکان محصل بود به رگبار بستند.

حمله 8 ساعته آنها به مدرسه به کشته شدن 132 دانش آموز، 9 معلم و همچنین زخمی شدن ده ها نفر انجامید.

طالبان ادعا کرد که این حمله برای گرفتن انتقام کشته های این گروه تروریستی در جریان حمله ارتش پاکستان در این منطقه انجام شده است.

این حادثه به حدی وحشیانه بود که حتی طالبان افغانستان و دیگر شاخه های طالبان پاکستان این حمله را محکوم کردند.

"تحریک طالبان پاکستان" مسؤولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.
{$sepehr_album_21043}


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    وقتی رژیم فتنه گر پاکستان و ارتش و سازمان اطلاعاتی این کشور با عربستان سعودی لعنتی و آمریکای لعنتی و متحدان فتنه گرش همدست شدند که برای تضعیف ایران و روسیه تروریستهای طالبان را کمک کنند تا در افغانستان و مرزهای ایران فتنه گری کنه خدا هم اینطور از رژیم فتنه گر پاکستان انتقام میگیره و اونها رو به همدیگه گرفتار میکنه تازه این فقط این دنیاست وای از عذابهای سخت روز قیامت میدونید که جدیدا رژیم منحوس آل خلیفه هزاران پاکستانی شرور فتنه گر رو به بحرین برده برای آسیب زدن به شیعیان در کشور بحرین مرگ بر آمریکا و رژیم آل سعود و آل خلیفه و ترکیه و انگلیس و اسرائیل و همدستانش
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    چه تفکری حال آدم به هم می خوره زورشون به نظامیا نمی رسه بچه ها رو می کشند. مثل بچه ها که چیزی به دلشون نباشه جیغ می زنند
  • مریم وهاج ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    به کدامین گناه الطالب العلم منالم؟اللحد؟
  • ریزبین ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    به این گناه که دولت پاکستان در مکتب خانه های وهابی رو در پاکستان تخته نمیکنه و به خاطر دلارهای نفتی عربستان که وارد کشورش میشه سکوت کرده. به این گناه که قاتل و مقتول از یک شهرند از یک نژادند از یک کشورند و از یک فرقه هستند. همین قاتلین زمانی روی همین نیمکتهای همین مدارس درس خوندند. مشکل در بی توجهی دولت پاکستان نسبت به مظامین آموزشی هست که تروریست پرورش پیدا میکنه و حالا بلای جان خودشون شده.
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    ضمن ابراز همدردی با خانواده های نوجوانان بی گناه پاکستانی، قدیما میگفتن چاقو دسته خودشو نمی بره، ولی انگار همیشه هم این ضرب المثل درست از اب در نمیاد!!!!! خود کرده را تدبیر نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس