کد خبر 371955
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران گفت: به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری حمایت همه جانبه‌ای از علی مرادی خواهم کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون وزنه برداری آسیا چندی پیش اسامی نامزدهای حضور در انتخابات این کنفدراسیون را اعلام کرد که طی آن علی مرادی برای پست‌های دبیرکلی و نایب رئیسی و حسین رضازاده نیز برای پست‌های نایب رئیسی و عضویت در هیئت رئیسه نامزد شده‌اند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان که برای حضور در این انتخابات پانزدهم دی ماه راهی دوحه قطر خواهد شد، در فاصله کمتر از 20 روز تا برگزاری مجمع انتخاباتی وزنه برداری آسیا گفت: همانطور که از فهرست اعلام شده مشخص است، علی مرادی به عنوان دبیرکل فعلی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا مشکلی برای حضور در انتخابات آتی این کنفدراسیون نداشت. به همین خاطر بنده هم در دو پست مختلف نامزد شدم تا با استفاده از این شرایط ویژه، شانس کشورمان برای موفقیت در انتخابات آسیا دو برابر شود. اولویت برای فدراسیون وزنه برداری، انتخاب دوباره علی مرادی در پست دبیرکلی است که اگر این اتفاق بیفتد نام من به صورت خودکار از فهرست نامزدهای نایب رئیسی آسیا حذف خواهد شد.

رضازاده با بیان اینکه برخی دائما به دنبال حاشیه سازی هستند و دوست ندارند فضای وزنه برداری، فضایی توآم با آرامش باشد، عنوان کرد: فدراسیون وزنه برداری و شخص حسین رضازاده، همچون دوره گذشته انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، قطعاً با رأی خود از علی مرادی حمایت می‌کند. ما در این مدت رایزنی‌های گسترده‌ای هم با روسای دیگر فدراسیون‌ها داشتیم و با ادامه این رایزنی‌ها، امیدواریم شرایطی بوجود بیاید که برای چهار سال دیگر هم بتوانیم از وجود علی مرادی در پست دبیرکلی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا بهره مند شویم.

برای پست ریاست کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا، محمد یوسف ال‌منان، تنها نامزد است و بار دیگر به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد.

منبع: سایت فدراسیون وزنه برداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس