کد خبر 371950
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: ساعت 9:58 امروز حادثه برخورد دو دستگاه خودرو در شرق به غرب بزرگراه همت نرسیده به پل کن به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، اعلام شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، درباره برخورد دو دستگاه خودرو اظهار داشت: در ساعت 9:58 امروز حادثه برخورد دو دستگاه خودرو در شرق به غرب بزرگراه همت نرسیده به پل کن به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی 206 با یک خودروی پراید برخورد کرده بود که راننده 206 دچار آسیب‌های سطحی شده بود ولی سرنشینان خودروی پراید که دو خانم 40 و 65 ساله که مادر و فرزند بودند مصمومیت بیشتری داشتند.

ملکی بیان داشت:‌آتش‌نشانان توانستند یکی از خانم‌ها که حدود 40 سال سن داشته است، از خودرو خارج ولی خانمی دیگر که حدود 65 سال سن داشت در اتاق ویران شده خودرو گرفتار شده بود که پس از خروج وی از خودرو مشخص شد جان خود را از دست داده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در ساعت 10:35 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید و خودروها به محل امنی منتقل شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس