کد خبر 371468
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

شیاطین سرخ در ادامه روند مثبت اخیر بازی بزرگ هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس را از بندرنشینان لیورپول بردند.

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17 امروز (یک‌شنبه) تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که این جدال سنتی در پایان با برتری 3 بر صفر شاگردان لوئیز فن‌خال خاتمه یافت. ششمین برد متوالی سرخپوشان اولدترافورد در لیگ برتر در حضور سرالکس فرگوسن که در ورزشگاه حضور داشت، رقم خورد.


سرخ‌پوشان منچستر در این بازی 3 بار توسط توسط وین رونی (12- روی پاس والنسیا)، خوان ماتا (40- روی پاس فن‌پرسی) و روبین فن‌پرسی (72- روی پاس ماتا) دروازه حریف خود را باز کردند. همچنین در این بازی داوید دخه‌آ، سنگربان اسپانیایی منچستر چندین موقعیت جدی را از  لیورپولی‌ها گرفت و یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش در این دیدار بود.

با این پیروزی خانگی شیاطین سرخ شمار امتیازات خود را به 31 افزایش دادند و جایگاه سومی‌شان را استحکام بخشیدند. شاگردان برندان راجرز هم با قبول این شکست 21 امتیازی باقی ماندند و در حال حاضر در مکان نهم جدول 20 تیمی این رقابت‌ها هستند.

در ادامه این رقابت‌ها از ساعت 19:30 امشب سوانزی از تاتنهام پذیرایی می‌کند. پرونده هفته شانزدهم لیگ برتر فردا شب (دوشنبه) با انجام دیدار اورتون- کوئینز پارک‌رنجرز بسته خواهد شد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، چلسی با 39 امتیاز،‌ منچسترسیتی با 36 امتیاز و منچستریونایتد با 31 امتیاز به ترتیب در رده‌‌های اول تا سوم جای دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس