تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که هواداران به علت استعفای رئیس کمیته انضباطی مقابل مجموعه شیرینی پخش کردند.

به گزارش مشرق، تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پشت درهای بسته برگزار شد که حدود ۱۰ هوادار و همچنین چند خبرنگار مقابل در مجموعه حضور داشتند. حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*بازیکنان پرسپولیس  از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به مجموعه آمدند تا تمرینشان را آغاز کنند. آنها ابتدا به سالن بدنیازی مجموعه رفتند و با وزنه بدن‌هایشان را گرم کردند.

* سرخپوشان پس از حدود ۳۰ دقیقه تمرین بدنسازی به زمین رفتند تا تمرینات تیمی را آغاز کنند.

* درخشان ابتدا حدود ۱۰ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد.

* اکثر زمان این جلسه تمرینی به کارهای بدنسازی اختصاص داشت و سرخپوشان در زمین هم حدود ۲۰ دقیقه به کارهای بدنسازی و انجام کارهای کششی پرداختند.

*حفظ توپ و پاسکارهای کوتاه و بلند از برنامه دیگر پرسپولیسی‌ها در این تمرین بود که درخشان تاکید داشت بازیکنان به درستی این کارها را انجام دهند.

* پیام صادقیان و رضا حقیقی با وجود حضور در مجموعه درفشی‌فر دقایقی تمرین را مشاهده کردند و سپس به کلینیک مجموعه رفتند تا کارهای  درمانی شان را دنبال کنند.

* سرخپوشان پس از دقایقی به فوتبال درون تیمی در نصف زمین پرداختند که درخشان چندین بار بازی را قطع کرد و به بازیکنان تذکرات فنی داد.

* هوادارانی که مقابل درب مجموعه درفشی‌فر حضور داشتند، به علت استعفای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی شیرینی مقابل مجموعه پخش کردند.

* یکی از لیدرها هم به خاطر تولدش با شیرینی با مجموعه آمده بود.

* مهدی طارمی دیگر مصدوم پرسپولیس هم امروز در کلینیک مجموعه مشغول کارهای درمانی‌اش شد.

* سوشا مکانی، نیلسون و دروازه‌بان امیدهای پرسپولیس هم زیر نظر نادر باقری به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* این تمرین حدود ساعت ۱۷ خاتمه یافت.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس