کد خبر 369349
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هواداران مشهدی یک ادبیات جدید به فرهنگ هواداری فوتبال ما اضافه کردند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان درباره پیروزی این تیم مقابل پدیده خراسان در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: ما توان این موضوع را داشتیم که در 90 دقیقه کار را تمام کنیم اما باید بگویم پدیده با توجه به اینکه اولین سال است در لیگ برتر فعالیت می‌کند اما تیم منسجم و خوبی است که حمایت همه‌جانبه مشهدی‌ها را هم با خود به همراه داشت.

وی ادامه داد: من به ادبیات هواداران پدیده احترام می‌گذارم چرا که آنها 120 دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند و حتی بعد از اینکه پدیده در پنالتی شکست خورد باز هم هواداران مشهدی به آنها خسته‌نباشید گفتند و این یک ادبیات جدید در فرهنگ هواداری فوتبال ما باشد.

سرمربی نفت تهران اظهار داشت: اگر بخواهم عادلانه صحبت کنم باید بگویم که در 90 دقیقه بازی ما تیم برتر میدان بودیم اما در 30 دقیقه وقت اضافه پدیده شانس بیشتری برای گلزنی داشت و ما را تحت فشار گذاشت هرچند که با ضدحمله غلامرضا رضایی می‌توانستیم به گل برسیم.

وی درباره حضور رضا عنایتی در خط دفاع تیم پدیده هم گفت: این دومین بار است که در بازی ما و پدیده غافلگیر می‌شویم چرا که ما چیدمان‌مان را بر اساس حضور عنایتی در خط حمله می‌چینیم اما او در دفاع بازی می‌کند. هرچند که دیروز به دنبال این بودیم که او یک اشتباه انجام دهد اما واقعا بی‌اشتباه کار کرد و شاید اگر 15 سال قبل عنایتی در دفاع بازی می‌کرد می‌توانست 60 بازی ملی در دفاع داشته باشد و به نظرم تفاوت ما و پدیده در بازی دیروز تنها حضور رضا عنایتی بود.

منصوریان درباره اینکه آیا باشگاه نفت در فصل نقل و انتقالات لیست مازاد دارد یا نه ادامه داد: ما لیست مازاد نداریم چرا که طوری تیم را بسته‌ایم که هرچه جلوتر می‌رویم بتوانیم از پتانسیل جوان‌هایمان استفاده کنیم البته یک جوان داخلی که بنا بر اصول حرفه‌ای اسمش را فعلا نمی‌گویم به ما اضافه خواهد شد و احتمالا دو بازیکن خارجی هم برای لیگ قهرمانان آسیا به ما اضافه می‌شوند البته ما لیست مازاد نداریم و سه بازیکن جدید کسب می‌کنیم تا شرایط بهتر از این هم بشود البته مشکلی که ما نسبت به سایر تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا داریم این است که باید در پلی‌آف بازی کنیم.

وی در پایان گفت: 28 دی باید در مرحله پلی‌آف به میدان برویم اما 20 آذر مشخص می‌شود که رقیب ما چه تیمی خواهد بود هرچند که پیش‌بینی خود ما این است که حریفی از امارات یا قطر با ما رقابت خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس