کد خبر 369008
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که تیمش در ژانویه بازیکن جدیدی جذب نمی‌کند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل سلتاویگو در نشست خبری حاضر شد و در خصوص ملاقات با ساچی اظهار داشت: درباره فوتبال با هم حرف زدیم؛ او کسی است که همیشه می‌توان از تجربیاتش درس گرفت. او از روند موفقیت‌های ما خوشحال است. بسیار عالی کار کرده‌ایم. همه کارشان را با جدیت و بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهند. تیم مانند یک خانواده بزرگ شاد است که بازیکنان احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند. چیزی که به ما انگیزه می‌دهد این است که عالی بازی کنیم. جو خوبی را در تیم حفظ کنیم.

وی ادامه داد: اگر شعارهایی ضد اتلتیکو در این مراسم سر داده شد که البته من چیزی نشنیدم، کار درستی نبوده. در دیدار امشب ایارامندی به جای ایسکو بازی خواهد کرد. داوران ممکن است اشتباه کنند. این اتفاقات می‌افتد. ایسکو در شرایط خوبی قرار دارد اما محرومیت یک جلسه‌ای او برای این بازی تأثیری در این بازی نخواهد داشت. رودریگز توانایی و اراده دارد و ما از عملکرد او راضی هستیم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: روابط بسیار خوبی با بازیکنان دارم و همه یک هدف را دنبال می‌کنیم. امیدوارم این لحظات خوب همچنان ادامه داشته باشد. سلتاویگو کمی متفاوت نسبت به فصل گذشته بازی می‌کند. نتایج آنها هر چیزی را که باید بدانیم، به ما می‌گوید. آنها در نیوکمپ به پیروزی رسیدند و مقابل اتلتیکو با تساوی متوقف شدند.

وی اضافه کرد: از بازیکنانی که داریم راضی هستم، هرچند خدیرا کمی بدشانس بود اما خسه به بازی برگشته است. نمی‌خواهیم در ژانویه بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. جایگاه چیچاریتو در ترکیب را درک می‌کنم. مهاجمانی داریم که کارشان را عالی انجام می‌دهند. او در بازی مقابل لودوگورتس بازی کرد و در ژانویه تیم را ترک نمی‌ کند. بنزما هم مثل سایر بازیکنان تیم شرایط بسیار خوبی دارد. او از بازی کردن با این تیم و تیم از بازی کردن در کنار او لذت می‌برد.

آنچلوتی گفت: سخت است که بگوییم تیم نمی‌تواند بهتر از این شود، من معتقدم که می‌توانیم بهتر باشیم اما محدوده‌ای برای پیشرفتی که می‌‌توانیم داشته باشیم، تعیین نمی‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس