هفته شانزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه با انجام سه دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش مشرق، سه دیدار پایانی هفته شانزدهم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار می‌شود. در این روز تیم مدعی سپاهان به میدان می‌رود و در دو دیدار دیگر تیم‌های انتهای جدول رقابت سختی باهم دارند. نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم؛

گسترش فولاد تبریز - استقلال خوزستان؛ نبرد آبی‌پوشان ته جدولی


دو تیم شرایط مناسبی در جدول لیگ ندارند. گسترش در رده چهاردهم است و استقلال خوزستان دوازدهم البته تفاوت امتیاز دو تیم تنها یک امتیاز است. برنده این مسابقه می‌تواند چند پله در جدول صعود کند. عبدالله ویسی برای نباختن به تبریز می‌رود وفراز کمالوند هم دوست ندارد در تبریز سه امتیاز را تقدیم حریف کند البته مساوی و یک امتیاز شاید نتیجه بدی برای آبی‌پوشان اهوازی نباشد اما تبریزی‌ها نمی‌خواهند در خانه امتیاز از دست بدهند. نتیجه نبرد این دو تیم آبی‌پوش که در ته جدول قرار دارند برای سایر تیم‌ها در پایین جدول مهم است.

پیکان - سپاهان؛ فرکی مقابل پیکان مرفاوی

صمد مرفاوی از قم به تهران آمده تا بتواند پیکان را در نیم فصل دوم به رده‌های بالاتر جدول برساند و اولین بازی مرفاوی هم با تیم مدعی سپاهان است. زردپوشان اصفهانی در صورتیکه بتوانند سه امتیاز از پیکان بگیرند با تیم صدرنشین هم امتیاز خواهند شد و فقط به دلیل تفاضل گل کمترو با 30 امتیاز در رده دوم باقی خواهند آمد. پیکان اما نمی‌خواهد از رده یازدهم پایین‌تر برود بنابراین باید از سپاهان مدعی امتیاز بگیرد. هر دو تیم بازیکنان اسم و رسم‌دار زیادی دارند و این مسابقه زیبا‌ترین بازی پنجشنبه خواهد بود. باید دید حسین فرکی می‌تواند از یاران مرفاوی امتیاز بگیرد یا نه؟

نفت مسجد سلیمان - سایپا؛ کار سخت جلالی در شهر اولین‌ها

نفت مسجد سلیمان با حضور بهروز مکوندی خوب نتیجه گرفته و اگر در این بازی هم بتواند به یک پیروزی برسد امید مسجد سلیمانی‌ها برای بقا در لیگ برتر بیشتر خواهد شد. نفت هفته گذشته ملوان را شکست داد و همچنان در رده پانزدهم است ولی اگر در این بازی پیروز شود ممکن است یکی دو پله بالا بیاید. سایپا هم دوست ندارد که در لیگ برتر بازنده شود مجید جلالی نمی‌خواهد دور برگشت را با باخت شروع کند اما می‌داند کار بسیار دشواری در شهر اولین‌ها خواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mbt ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
    0 0
    mbt shoes website uk یاران فرکی مقابل پیکان مرفاوی - مشرق نیوز | mashreghnews.ir mbt http://www.hauwertcommunicatie.nl/images/mbt-online-mbt.html

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس