رئیس جمهور کشورمان گفت: من و تمام وزرایم پای تمام وعده‌هایمان ایستاده و خواهیم ایستاد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در دیدار با مردم استان گلستان در مجموعه ورزشی آزادی گرگان،‌ اظهار کرد: پای تمام وعده‌هایم با مردم ایران ایستاده‌ام.

وی ادامه داد: آنچه من به مردم وعده دادم نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان بود که من و تمام وزرایم پای تمام وعده‌ها تا آخرین لحظه ایستاده و با تمام توان خواهم ایستاد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: من به جوانان کشورم و مخصوصا به جوانان دانشجوی عزیز اعتقاد دارم و پای قول‌هایی که به آنها داده‌ام ایستاده‌ام.

روحانی افزود: 5 وزیر برای وزارت علوم معرفی کردم، اما اگر لازم بود 50 وزیر را هم معرفی می‌کردم زیرا برای تحقق وعده‌هایم از حرکت باز نخواهم ایستاد.

رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده و ما در دوران وحدت و اتحاد، اعتدال و فضای باز فرهنگی و کمک به یکدیگر قرار داریم و راه فرهنگ اعتدال را ادامه خواهیم داد.

روحانی بیان کرد: فرهنگ اعتدال، توسعه، دوستی، برادری و اتحاد در این کشور و فرهنگ تعامل با جهان به عنوان مسیر و راهی است که اسلام برای ما تعیین کرده و مردم بزرگوار ما پای پرچم وحدت و تعامل ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: دهم آذر ماه روز قانون، مدرس و روز احترام به مجلس شورای اسلامی است و 12 آذر ماه نیز روز قانون اساسی است و ما همه باید پایبند قانون باشیم.

رئیس جمهور بر ضرورت احترام به قانون تأکید کرد و گفت: هیچ کس نباید از قانون تخلف کند همه آنهایی که خدایی ناکرده دیروز یا امروز از مسیر قانون تخطی کرده‌اند باید بدانند امروز ملت ما یکپارچه در برابر قانون‌گریزی و فساد ایستادگی خواهد کرد و راه توسعه را ادامه خواهد داد.

روحانی افزود: با وجود اینکه دست‌های توطئه‌گر در منطقه و جهان قیمت نفت را کاهش داده‌اند و با وجود اینکه آنها فکر می‌کنند برای ایران اسلامی اقتصاد کشور و مسیر توسعه مشکلی فراهم کرده‌اند اما ملت بزرگ ما بداند ما در هفته آینده لایحه بودجه را بدون کسری تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با وجود فشارها و مشکلاتی که برخی فکر می‌کند ما در سال‌جاری تمام بودجه استانی سراسر کشور را به طور کامل پرداخت کرده‌ایم و هیچ سالی در سال‌های گذشته نبوده که در آذر ماه تمامی بودجه عمرانی استان را دولت پرداخت کرده باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه تا امروز بیش از 20 هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال بودجه عمرانی را بیش از 30 هزار میلیارد تومان پرداخت خواهیم کرد.

وی میزان بودجه بر حسب منافع و مصالح را 219 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: البته این رقم ممکن است مختصری تا روزهای ‌آینده که لایحه بودجه تقدیم مجلس می‌شود تغییر کند اما آنچه تا پایان شب گذشته در هیأت وزیران به تصویب رسید 219.6 هزار میلیارد تومان بودجه سالانه ما خواهد بود.

به گفته رئیس جمهور سال آینده بودجه عمرانی 46.1 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

وی در خصوص ازدواج و اشتغال جوانان گفت: برای ازدواج و اشتغال جوانان تسهیلات لازم در سال‌جاری پیش‌بینی شده است که این رقم در سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

روحانی بیان کرد: ما در مسیری که امروز قرار داریم باید در این کشور توسعه را به وجود آوریم و از رکود عبور کنیم که اولین قدم‌ها برداشته شده است.

وی بر لزوم رونق اقتصادی در کشور تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید مردم، بخش خصوصی و دولتی همه دست به دست یکدیگر دهیم تا کشور را در مسیر توسعه و رونق قرار دهیم.

رئیس جمهور گفت: مسیر آینده کشور بدون تردید مسیر پیشرفت، توسعه و امیدواری خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تعامل با دنیا و همسایگان روز به روز بیشتر خواهد شد، افزود: فردا دو رئیس جمهور از کشورهای ترکمنستان و قزاقستان به استان گلستان در منطقه مرزی و آسیای مرکزی قدم خواهند گذاشت برای افتتاح راه‌آهنی که گرگان را به ترکمنستان، قزاقستان و آسیای مرکزی متصل خواهد کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه گلستان دالان توسعه کشور خواهد بود، یادآور شد: ما نیازمندیم برای تحول در این استان و سراسر کشور سرمایه‌گذاری کنیم تا اشتغال پایدار به وجود آید.

روحانی با بیان اینکه صدها شرکت ایرانی و خارجی برای ماه‌های آینده خود را آماده ورود به کشور ایران کرده‌اند، گفت: ما در مسیر تعامل سازنده با دنیا مسئله هسته‌ای را به مقصد خواهیم رساند.

وی افزود: تردید نداشته باشید که گروه 1+5 دنیای غرب، دنیای شرق و منطقه همه نیازمند هستند تا با ایران دارای تعامل سازنده باشند.

روحانی ایران را کشوری با عظمت خواند و گفت: امروز دنیا در امنیت منطقه و جهان به ایران نیازمند است، ایران سرزمین حرکت و توسعه برای منطقه و جهان خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 51
  • حاج سالار ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    اگر صد وزير كه توي فتنه حضور داشتن رو هم معرفي مي كردي ، باز هم مجلس ردشون مي كرد. فتنه گران اعتدالي نيستن اقاي رئيس جمهور .....د
  • علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    من همین الان از مراسم استقبال از رئیس جمهور اومدم. فقط موندم اگه دانش آموزا و دانشجویان نبودن..
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    خدا حفظت کند دکتر روحانی
  • بنده خدا ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    اگر لازم بود پنجاه نفر رو هم معرفی می کردید ولی همگی از همون لیست امضا کنندگان نامه معترضان سال هشتاد و هشت. واقعا اسرار رییس جمهور به انتخاب وزیر علوم از مجموعه افراد معتقد به قلب در انتخابات هشتادوهشت چیست؟
  • ghd ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    فکر میکردیم جناب رییس جمهور صدای فریاد "نه سازش نه تسلیم یار ولایت هستیم" توی ورزشگاه رو خوب شنیده باشه
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    دمت گرم روحانی هزار بار دیگه هم بهت رای میدیم
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    خطاب به رئیس جمهور محترم: روز 12 آذر " روز قانون اساسی" و " روز جهانی معلولان " است. ظاهرا فراموش کرده اید که وعده داده بودید: "برنامه ای مدون برای معلولین دارید". شما که می فرمائید پای وعده های خود ایستاده اید، برنامه ی مدون پیش کش، حداقل وقتی مناسبت روز 12 آذر را ذکر می کنید، روز جهانی معلولان را هم بگوئید. ما معلولین انتظار بیشتری از جنابعالی داریم.
  • رضا ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    امنیتی بودن فضا بکنار.خیلی از وزرا هم جز نیروهای امنیتی هستند.
  • ناشناس ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    بجای معرفی 50 وزیر و گرفتن وقت خودتان و مجلس معرفی یک وزیر مدیر و متعهد و انقلابی همانند دکتر هاشمی وزیر بهداشت بهتر نبود.
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    ما هنوز منتظر فرمایش گذشته جنابعالی هستیم که قدرتمندان در برابر ملت ایران تسلیم شدن. سخنان امروزتون هم مثل همونه؟
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    آخرش هم اصولگرا معرفی نکردی .
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    10 نظر منتشر شده و 17 نظر غیر قابل انتشار !
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    صداها و فریادهای بسیار بلندتری در جامعه هست، شما شنیدین؟
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    بی ربط بود ولی +
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    دوران افراطی گرایی و ویرانگران برنمگرده، قیمتش هر چی میخواد باشه
  • خونسرد اعتدالی مودب زاده ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    آهای مشرقی ها! چرا شما اینقدر شیطنت می کنید؟ این سخنرانی که مربوط قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بود. خوب در سخنرانی های انتخاباتی همه شعار می دهند و وعده می دهند و قسم و آیه هم می خورند که به قولشان وفا خواهند کرد. خوب ، خدا بگم چیکارتون کنه ، شما از ایشان چه انتظار دیگری داشتید؟ چرا شما حالا توی این برهه حساس ، الان این سخنرانی تبلیغاتی قبل از انتخابات را منتشرش می کنید؟ ای بگم خدا چیکارتون بکنه! شما ها اصلا افراطی ، بیسواد ، بزدل ، ترسو ، کهنه پرست ، ارتجاعی هستید و از جاهای محدود و بخصوص تغذیه می شوید و از همه بدتر امنیتی هستید و نمی دانید که هنر ارزشی و غیر ارزشی هم نداریم. فهم صحیحی هم از قیام عاشورا ندارید. شعور ندارید که این مطالب را بفهمید! چشم دیدن پیروزی بسیار قاصع 50.7 را هم ندارید. ای بگم چشم حسود کور بشه ، بشمار! ای خدا ، همه مردم ایران از دست این پارازیت های مشرق نیوز سرطان گرفته اند.
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    یه چی میگیا، مگه معلولان کلا چند تا رای دارن تا حضرات اوقات شریفشون رو صرف کنن؟
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    تو ایام انتخابات گفتین برای اشتغال فارغ التحصیلا برنامه دارین. کجاست اون برنامه تون؟
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    یاد مموتی بخیر
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    خوشم میاد کل پیامها رو سانسور میکنین باز هم ادعای آزادگیتون میشه
  • shadman ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    جناب اقای روحانی طوری میگه تا اخرین لحظه پای وعده ها ایستاده ایم که انگار: مانع رسیدن ایشان به اهدافند و این جمله ی زیرکانه ایست که فردا به مخاطب القا بشه نمیذارنمون یا نذاشتن!
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    نه خیر قربان 50 تا غیر قابل انتشار داره
  • مهدی س ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    مشرق خدا شفات بده چرا نظرمو پخش نکردی نظر من این بود شما به هیچکدام از وعده هاتون عمل نکردین این کجاش ایراد داشت
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    خطاب به ناشناس 19:02 : این اشتباهی است که خیلی ها از قدرت جامعه ی معلولین غافلند. حداقل در کشور ما ده میلیون نفر معلول از درجات مختلف معلولیت و انواع مختلف معلولیت زندگی می کنند. از طرفی حداقل دو نفر از خانواده ی هر معلول درگیر مستقیم با مشکلات و مسائل هر معلول هستند. و اگر با خود معلولین حساب کنیم حدودا سی میلیون نفر از جمعیت کشور از اقدام یا عدم اقدام در جهت حل مشکلات معلولین مطلع، خرسند یا ناراحت می شوند. و چون معلولین بخاطر درد و آلام دائمی کلا انسانهای حساستری هستند، خوشحالی و ناراحتی خود را با سرعت بیشتر و با هیجان بیشتری منتقل می نمایند. بنابراین قدرت معلولین قدرت یک جامعه ی سی میلیون نفری است و این قدرت بسیار بالایی است. مطمئنا اگر هر نامزد ریاست جمهوری یا مجلس شورای اسلامی با اقدامات خود جامعه ی معلولین را راضی کند، در پیروزی شدن در انتخابات شانس بالایی دارد. و این موضوعی است که هیجکس به آن توجه نمی کند مثل تمام مسائل دیگر معلولین که توجهی به آن نمی شود.
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    علی جان آن مردی که بخاطرش مارا از درس و کار و زندگی می انداختند رفته است :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس