کد خبر 367275
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲

عنايتي دريافت پيشنهاد از استقلال را تاييد مي‌کند اما اين پيشنهاد را سخت ترين انتخاب تيمش مي‌ داند.

به گزارش مشرق، عنایتی در اینباره گفت: بله پیشنهادم جدی است، خودم هم این موضوع را می‌ دانم. مشغول بررسی پیشنهاد استقلال هستم، بارها گفته ام که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم اما در مورد پیشنهاد استقلال باید بگویم که همه چیز دست من نیست.

او ادامه داد: واقعا در نیم فصل اول شرایط سختی در پدیده داشتم. تیم تازه به لیگ‌برتر آمده بود و کاپیتانی در تیمی شهر زادگاه ام است، برایم بی نهایت سخت است. فشاری که روی من در نیم فصل بود بیشتر از هر تیم دیگری بود. حالا هم هر روز هواداران به من زنگ می‌ زنند و از من می‌ خواهند که در این تیم بمانم. واقعا دوست ندارم دل هواداران مشهدی را بشکنم و اگر در این تیم ماندم مطمئنا به عشق هواداران مشهد است.

او در پاسخ به این سوال که آیا اجازه مرزبان به او برای ترک تیم کارش را راحت نمی‌ کند گفت: واقعا باید از آقای مرزبان تشکر کنم. ایشان مثل یک برادر با من رفتار کرد ولی خب رضایت کادرفنی یک بحث است و رضایت مدیریت و هواداران بحث دیگر. من با مدیرعامل پدیده صحبت کردم و آنها گفتند که به من نیاز دارند. من هم رفیق نیمه راه نیستم و اگر اجازه ندهند در پدیده می‌ مانم.

کاپیتان پدیده گفت انتخاب استقلال سخت ترین انتخاب زندگی اش است: در تمام این سال ها آرزو داشتم به استقلال برگردم و بار دیگر پیراهن این تیم را برتن کنم. اما حالا می‌ گویم انتخاب استقلال سخت ترین انتخاب من است و سر دو راهی عجیب گیر کردم. انشاالله در 2، 3 روز آینده تصمیم نهایی ام را می‌ گیرم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس