اسپرینگ که برای اولین بار در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2014 رونمایی شد، در حال حاضر عنوان باریک ترین و کم وزن ترین گوشی تولیدی جی ال ایکس را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، فاکتور وزن و ضخامت یکی از مولفه های اصلی انتخاب تلفن همراه از نگاه مصرف کنندگان شده است. به این صورت که امروزه اکثر کمپانی های فعال این عرصه با روانه کردن گوشی های سبک و باریک به بازار گوی رقابت را از یکدیگر می ربایند.

شرکت ارتباط همراه گویا اروند، جی ال ایکس، پس از عرضه نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود از جمله جی4 و جی5 و اسپایدر1 اقدام به طراحی و تولید تلفن همراه اسپرینگ کرده تا با حضوری قدرتمند در بازار فناوری تلفن همراه نظر آن دسته از مشتریانی را که این دو فاکتور برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است را نیز جلب کند.
ساخت باریک‌ترین گوشی ایرانی +عکس
اسپرینگ که برای اولین بار در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2014 رونمایی شد، در حال حاضر عنوان باریک ترین و کم وزن ترین گوشی تولیدی جی ال ایکس را به خود اختصاص داده است.

این گوشی با ضخامت 7.8 میلیمتر و وزن 135 گرم دارای مشخصه هایی همچون صفحه نمایش 4.6 اینچ  qHD  ، پردازنده: Quad Core چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتز،  حافظه RAM 1 گیگا بایت DDR2، سیستم عامل اندروید 4.2، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، مکالمه تصویری 3G ، رزولوشن 540*960 و دوربین 8 مگاپیکسل با قابلیت تشخیص چهره و تشخیص لبخند ، دوربین جلو 2 مگا پیکسل. فیلمبرداری پیش فرض HD  و با قابلیت فیلمبرداری  Full HDو باطری 1500 است.

این محصول در تمامی نمایندگی های رسمی و وبسایت شرکت ارتباط همراه گویا اروند با قیمت 579,000 تومان عرضه می شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    0 0
    چرا همه اسمها خارجيه؟
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    0 0
    اخوي چين
  • کاپیتان ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    به نظر خوب تو جیب جا نشه! باید تست اولیه رو پس بده!!!
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    0 0
    ایران بد بخته بیچاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس