کد خبر 366893
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

همسر مطلقه «الولید بن طلال» داستان ازدواج خود با این شاهزاده سعودی را در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی روایت کرد.

گروه بین‌الملل مشرق - شاهزاده «الطویل»، همسر سابق شاهزاده سعودی «الولید بن طلال» در مصاحبه ‌ای مطبوعاتی با روزنامه انگلیسی «دیلی میل» به روایت بخشی از زندگی مشترک خود با این شاهزاده میلیاردر سعودی پرداخت.

شاهزاده الطویل در این مصاحبه گفت که با شرایط جدید پس از طلاق از شاهزاده الولید که از وی تحت عنوان «معلم خود» یاد کرده، خو گرفته است.

همسر سابق شاهزاده الولید همچنین از رانندگی خودرو خود در اروپا و آمریکا ابراز خرسندی کرده است، چراکه زنان در عربستان سعودی مجاز به راندن خودرو نیستند.

الطویل در این گفت ‌و گوی مطبوعاتی درباره خود گفته است که در خانواده ‌ای متوسط در شهر ریاض،‌ پایتخت عربستان سعودی بزرگ شده و با شاهزاده الولید طی یک مصاحبه مطبوعاتی کوتاهی که با وی داشت، آشنا شده است.

وی در این خصوص توضیح داده که این مصاحبه بخشی از یک کار تحقیقاتی وی در مدرسه، هنگامی که تنها 18 سال بیشتر نداشته، آشنا شد و با اینکه قرار بود، گفت ‌و گو مصاحبه ‌ای کوتاه باشد و بیشتر از 10 دقیقه طول نکشد، اما صحبت‌ های آنها 2 ساعت طول کشید.

‏الطویل در ادامه افزوده است که هنوز یک سال از آن مصاحبه نگذشته بود که با شاهزاده الولید ازدواج می ‌کند، ازدواجی که سرآغاز مرحله ‌ای جدید در زندگی وی به شمار می ‌آمد و طی آن وی به عنوان یک شاهزاده سعودی در این کشور مطرح شد.

از رانندگی در اروپا تا طلاق از شاهزاده میلیاردر سعودی

همسر مطلقه شاهزاده الولید با بیان اینکه اوایل سال 2013 میلادی از این شاهزاده سعودی جدا شده، گفت:‌ هم اکنون از تاثیرات و بازتاب‌ های این جدایی رهایی یافته و با زندگی جدید خود خو گرفته است، اگرچه وی و شاهزاده الولید به عنوان دو دوست همچنان با یکدیگر در ارتباط هستند و او معلم و مرشد اوست.

شاهزاده الطویل درباره رانندگی خود نیز گفت:‌ وی دارای گواهینامه بین المللی است و خودرو «مینی کوپر» خود را در اروپا و آمریکا می‌ راند و از دستگاه جی پی اس خودروش همواره استفاده می ‌کند، چون آن را بسیار مفید می ‌داند، اما در لندن یا هر منطقه از انگلیس رانندگی نمی ‌کند، چون راندن خودروهای انگلیسی که فرمان آنها در سمت چپ است، برای وی بسیار سخت و ترس‌آور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 1
    خوب حالا که چی
  • محمود ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 1
    مشرق کلا قاطی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس