کد خبر 365702
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که بازی با پرسپولیس تمام شده است و باید به فکر بازی با ذوب‌آهن بود.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه  در حاشیه مراسم یادبود مرحوم غلامحسین مظلومی در مورد سالگرد بازی معروف ایران و استرالیا (8 آذر) اظهار داشت: بازی رفت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و با امیدواری به استرالیا رفتیم که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم اما بازی با فشار سنگین تیم حریف آغاز و آنها دو گل وارد دروازه ایران کردند.

وی افزود: من و مجید نامجومطلق کنار هم نشسته بودیم و به نامجو مطلق گفتم که خدا کند بازی با همین نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد. خدا به ما عزت داد و با توجه به مسائلی چون وقفه در بازی توانستیم بازی را برگردانیم و به شکل حماسی به جام جهانی صعود کردیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه وقفه‌ای که تماشاگر استرالیایی وارد کرد چقدر در تغییر نتیجه به سود ایران موثر بود، گفت: شاید پس از آن اتفاق ورق به سود ایران برگشت اما مسائل دیگری هم تاثیرگذار بود. پس از گل اول به تیم انرژی تزریق شد که بتوانیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

زرینچه در خصوص نقش ویرا در این دیدار عنوان کرد: او نمی‌توانست کار خاصی انجام دهد اما مربی روحی - روانی بود. ویرا در رختکن به بازیکنان گفت که نمی‌توانم در این لحظه چیزی به شما بگویم و تنها بهتر است با توانایی‌های خودتان بازی کنید.

وی با اشاره به اتفاقات پس از پایان این دیدار خاطرنشان کرد: استرالیایی‌ها از این نتیجه به دست آمده ناراحت بودند اما هیچ مشکلی برای ما به وجود نیامد. شب بازی نیز ایرانی‌های زیادی در استرالیا حضور داشتند و زمانی که خودمان را به عنوان بازیکن تیم ملی معرفی کردیم از ما استقبال می‌کردند.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص شکست آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در دربی 79 گفت: فوتبال همین است. در 5 بازی اخیر با وجود گلزنی خیلی راحت گل می‌خوریم. متاسفانه تیم ما زمانی که جلو می‌افتد تمرکز ندارد با وجود توصیه‌هایی که به بازیکنان به هنگام ضربات ایستگاهی می‌کنیم باز هم گل دریافت کردیم و بازیکنان به توصیه‌های ما گوش نمی‌دهند.

زرینچه در مورد اینکه آیا خط دفاعی استقلال در این فصل ضعیف است، عنوان کرد: اوایل لیگ را با زوج مگویان و خرسند‌نیا آغاز کردیم و در 6 دیدار به برتری رسیدیم. خط دفاعی ما ضعیف نیست بلکه انگیزه‌های بازیکنان کم است. بازیکنان خط دفاعی ما مانند یک بازیکن 18، 19 ساله انگیزه ندارند. سعی داریم در نیم فصل دوم تغییراتی به وجود آورده و نیروی جدید به تیم تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط استقلال بحرانی نیست، افزود: با صدر جدول تنها 4 امتیاز فاصله داریم و می‌توانیم نتایج هفته‌های اخیر را جبران کنیم.

مربی استقلال درباره اینکه در برنامه 90 مشخص شد گل اول پرسپولیس از روی آفساید به ثمر رسیده است، گفت: چه گل آنها آفساید بوده و چه آفساید نبوده بازی به پایان رسیده و این برد را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. امیدواری ما به این است که بتوانیم در باز‌ی‌های جام حذفی مقابل ذوب‌آهن به برتری برسیم تا بار دیگر با پرسپولیس بازی کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس