کد خبر 365187
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از شکست در دربی 79 گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان ما از دقیقه 64 دچار مشکل بدنی شدند.

به گزارش مشرق، بهرام افشار زاده پس از شکست تیم استقلال مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به نظرم تیم اصلاً خوب بازی نکرد و کادرفنی باید پلن B خود را برای این مسابقه در نیمه دوم ارائه می‌کرد.

وی افزود: متاسفانه استقلال نیاز به یک بدنساز خوب دارد و به همین دلیل از دقیقه 64 به بعد تیم دچار افت بدنی شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعویض قلعه نویی وجود دارد ؟ گفت: اصلاً اینگونه نیست و ما به هیچ عنوان برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی نداریم.

خبرنگاری گفت: ظاهراً شما با اسکوچیچ مربی فولاد خوزستان مذاکره کرده‌اید که افشارزاده پاسخ داد: تنها چیزی که فکر می‌کنم این است که باید با آقای قلعه نویی صحبت کنم و حتماً به او تذکر می‌دهیم چون از عملکرد تیم راضی نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد شما از بین بازیکنان و کادر فنی مقصر این باخت را انتخاب کنید چه کسی را معرفی می‌کنید، گفت: هم بازیکنان و هم کادر فنی در این شکست مقصر هستند و من باید با همه صحبت کنم.

افشارزاده در خصوص اینکه با توجه به پاداش در نظر گرفته شده آیا جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر می‌گیرد یا خیر، گفت: اجازه بدهید در جلسه هیأت مدیره این موضوع را بررسی خواهم کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر شما سرمربی استقلال بودید و از 8 هفته 6 امتیاز می‌گرفتید چه واکنشی خواهید داشت، گفت: فعلاً که سرمربی نیستم و هروقت سرمربی بودم آن‌وقت با قدرت به کارم ادامه می‌دادم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کیا ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    قلعه نویی برو دیگه
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    آقای قلعه نویی تور خدا برو ...سریع استعفا بده .......
  • موسوی ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    استقلال هم باید مثل سپاهان وپرسپولیس خون تازه در رگهای خود تزریق کند ومربی تیم راعوض کند دیگر دوران قلعه نوعی ودایی به س آمده هواداران فوتبال میفهمند لطفا آقایانی مثل افشار زاده سر خود را مثل کبک در زیر برف نکنند بفهمند سیستم آقایان سنتی خلاص شده اینها به درد یک تیم درجه 3 شهرستانی میخورند
  • عباس م 61 ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    قلعه نویی همش تیمو می بره به لاک دفاعی.
  • امیرسعیدابوزهرا ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    اوا خاک عالم.... بهرام خان چرا اینقدر خشن فقط دستتون باآب دهان ترکنید وقلعه نویی راخیسش کنید...ادب میشه
  • مصطفی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    لطفا جوری تذکر بدید که آقای قلعه نویی ناراحت نشن گناه داره اگر امکان داره تذکر کتبی درج در پرونده باشه بهتره
  • سوسان ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    چه غلطی داری میکنی مشرق اینجا کسی نه پس پس و میخواد نه تس تس رو بهتره از عراق وسوریه خبر بیاری این قرطی بازیها به تو نیومده من تورکم وعاشق تیراختور حالم ازت به هم خورد عرضه نداری خبر از سوریه بیاری در پیت رسانه زرد
  • حسین ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    سوسان جون نوبت تخ تخ هم میشه که بزنیم داغونش کنیم
  • رضا ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    8 بازی و6 امتیاز. هرجای دیگه ی دنیابودعوض میکردن مربی روامانمیدونم چرااین امیرخان روعوض نمیکنن . بااین همه بازیکن واقعاشرم آوره . اگه برعکس بودبازیکنان بخدابازم شش تامیزدن
  • استقلال ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    0 0
    اخراجش کنید اگه غیرتی دارید.اگر از فوتبال چیزی میفهمید اخراجش کنید . اگه میفهمید هوادارا چی میخوان ،اگه میفهمید اسطوره هایی که فراری داد چه بلایی سر هوادارا آورد اخراجش کنید .اگر مردی اخراج کن .چون احتمالا ممکنه قلعهنویی شما رو اخراجت کنه جناب افشار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس