کد خبر 365094
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

مالک باشگاه ملوان گفت:‌ به خاطر استفاده از بازیکنان سرباز قرارداد بازیکنان خارجی مدنظرمان را لغو و از نظر مالی هم ضرر کردم.

به گزارش مشرق، سیروس محجوب در مورد منع استفاده از بازیکنان سرباز در لیگ برتر و اینکه ملوان بازیکنانی مثل آرش افشین و حسین ماهینی را جذب کرده،‌ گفت: ما تابع قانون هستیم اما واقعیت این است که این بازیکنانی که اسم بردید و همچنین بازیکنان دیگر هم از سوی یک مرجع قانونی به نام ستاد کل نیروهای مسلح به باشگاه ملوان داده شده‌اند و این بازیکنان به عنوان سهمیه در اختیار ملوان قرار گرفتند و حدود یک و نیم تا دو ماه است که آنها با ما تمرین می‌کنند و ما حتی با این بازیکنان قرارداد امضا کرده‌ایم البته طبق اعلام نظام وظیفه قرارداد ما با این بازیکنان بر اساس همان نرخ اعلام شده از سوی نظام وظیفه است.

وی ادامه داد: وقتی بازیکنانی که پیش از این یک تا دو میلیارد تومان دستمزد می‌گرفتند و قرارداد امضا می‌کردند اکنون حق دریافت پول ندارند این بزرگترین تنبیه برای آنهاست. ضمن اینکه ستاد کل نیروهای مسلح این بازیکنان را در اختیار ما قرار داد و ملوان اکنون بر روی این بازیکنان حساب باز کرده و به همین خاطر به دنبال جذب بازیکند دیگری نرفته است. ما یک تیم بحران دیده‌ایم و بنا به هر دلیلی نتوانسته‌ایم خوب نتیجه بگیریم. بنابراین از دکتر فیروزآبادی، سردار باران‌چشمه و سردار کمالی عاجزانه می‌خواهم که اجازه بدهند ما از این بازیکنان استفاده کنیم زیرا آنها دو ماه است در تمرینات ما حضور دارند.

محجوب تصریح کرد: اگر قرار بود این بازیکنان برای ما بازی نکنند چرا آنها را در اختیار ما قرار دادند ما حتی به خاطر این بازیکنان قرارداد بازیکنان خارجی مدنظرمان را لغو کردیم. من با دو بازیکن خارجی قرارداد داخلی امضا کرده بودم و به یکی از آنها 27 هزار دلار و به یکی دیگر 15 هزار دلار پیش‌پرداخت دادم اما به خاطر حضور این بازیکنان سرباز قراردادها را لغو کردم. حتی با مهدی تاج صحبت کردم که ایشان گفت چرا می‌خواهید پول از کشور خارج شود. ازهمین بازیکنان سرباز استفاده کنید اکنون ما چه گناهی کردیم که نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. این بازیکنان را به ما بخشیده بودند و حالا نباید آنها را پس بگیرند.

وی در مورد شایعه برکناری استوان مویسلوویچ و جانشینی یک مربی ایرانی اظهار داشت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من آن را تکذیب می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس