رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ‬ گفت: اتفاقات اخیر و مشکلاتی که به وجود آمد (زندانی شدن محمد مایلی‌کهن به خاطر شکایت علی دایی) مایه خجالت اهالی فوتبال است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیپور در رابطه با وضعیت مهرداد پولادی عنوان کرد: در مورد این بازیکن سازمان نظام وظیفه تعیین تکلیف می‌کند. پولادی سرمایه ملی و در این حرف تعارفی نداریم. سازمان نظام وظیفه 3 بار برای او تعیین وقت کرد اما پولادی در این جلسات حاضر نشد. به عنوان برادر به پولادی پیشنهاد می‌کنم که در اولین فرصت به سازمان نظام وظیفه برود و تعیین تکلیف کند. برای یک چهره ورزشی زیبنده نیست این شرایط به وجود بیاید.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ‬ در مورد اینکه سعید حلافی بازداشت شده و آیا ممکن است این اتفاق برای نفرات دیگری هم که مشکل سربازی دارند بیفتد، خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف این پرونده بر عهده دادسرای نظام است که پرونده آن همچنان مفتوح است. به هر حال اگر آنها تشخیص دهند که شخصی باید پاسخگو باشد اقدام لازم را انجام می‌دهند چون در جریان کامل این مسئله قرار ندارم نمی‌توانم اظهارنظر کنم و در این پرونده صالح نیستم.

وی در رابطه با اینکه آیا برای حاشیه‌سازان احتمالی دربی پیامی دارد، خاطر نشان کرد: به همه آنها سلام برسانید. مطمئن باشید که دربی بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود.

علیپور در پاسخ به اینکه قرار بود کمیته بازدارنده‌ای تشکیل شود تا از مسائلی مثل درگیری مایلی‌کهن و علی دایی جلوگیری کند، گفت:‌ از پاسخ به این سؤال احساس شرم دارم. این اتفاقات دستپخت امروز فوتبال نیست بلکه 20 سال است به این سمت می‌رویم. همه اهالی فوتبال در این اتفاق مقصر هستند و آنچه که اتفاق افتاد مایه شرم است.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ‬ در رابطه با اظهار نظر صحبت حمید رسایی که گفته باید با متخلفان سربازی برخورد جدی شود، اظهار داشت: نظر ما در این رابطه مهم نیست و در جایگاه مسئول فوتبالی نمی‌توانیم اظهارنظری در این رابطه داشته باشیم. این پرونده از اردیبهشت ماه باز است و ابتدا بحث محرومیت متخلفین از خدمات اجتماعی مطرح شد اما مثل اینکه قانون مجازات اجازه این کار را نمی‌دهد. به اعتقاد من چیزی که قانون می‌گوید باید اجرا شود. محرومیت از خدمات اجتماعی این است که یک فوتبالیست دیگر نتواند در این رشته فعالیت کند اما طبق چیزی که استدلال شد صحبت اینجا بود به طور مثال اگر یک دندانپزشک یا پزشک دچار تخلفی مشابه شده باشد در سربازی آیا از این توانایی آنها استفاده می‌شود یا نه. البته اعتقاد ما این است که باید همانطور که با یک فرد عادی برخورد می‌شود با فوتبالیست‌ها هم برخورد شود یا به واسطه مشهور بودن نباید برخورد بدتری با این افراد داشته باشیم. همه ما تابع قانون هستیم و هر تصمیم که گرفته شود برای فدراسیون لازم‌الاجرا است.

علیپور در پاسخ به اینکه قرار بود اسامی دلال‌ها مطرح شود و آیا دلیل خاصی دارد که این اتفاق نیفتاده است،‌ گفت: ما در این ارتباط کار اجرایی هم کردیم و ترکش آن را دیدیم که یک روزنامه بسته شد. ما در چارچوب وظایف‌مان حرکت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا آن روزنامه به دلیل کار دلالی بسته شده، خاطر نشان کرد: من نمی‌گویم کار دلالی بود اما در این راستا ما به کارمان ادامه دادیم.

علیپور در مورد اینکه حراست ورزش قرار بود اسامی خبرنگاران متخلف را اعلام کند، اظهار داشت: در این مورد باید از خود آنها سؤال کنید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mohtaj ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    پول مفت ملت رو ریختین تو شکم این مفت خورها حالا هم منتظر باشین که برگردن تازه به نظر من اگه برنگرده خیلی دیوونست چون میاد ایران میره تو یکی از تیمهای نظامی بازی میکنه پول هم میگیره کارت پایان خدمتش رو که گرفت بعدش هم در تیم ملی بازی میکنه مراحل ترقی !!!! را یکی یکی طی میکنه برگردد ایران اینجا کسی با فوتبالیستهای متخلف کاری نداره
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    دمت گرم شيخ تنهايي داري ادامه ميدي افرين

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس