وزیر کشور گفت: تشکیل تشکل های مردم نهاد می تواند یکی از راهکارهای ترویج امر به معروف و نهی از منکر باشد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر امری دینی و بر همه ما واجب است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد : ظرفیت های مردمی در این حوزه نباید فراموش شود؛ چرا که مردم ما خود معتقد به این مهم هستند.

رحمانی فضلی همچنین یادآور شد: در حوزه های اجرایی اگر مواردی رعایت شد، باید در نظر داشت که امر به معروف و نهی از منکر باید لسانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما به مجلس نیز این بود که مردم در قالب تشکل های مردم نهاد به صورت خود جوش اقدام به فرهنگ سازی در این خصوص کنند.

وی در خصوص افزایش اختیارات استانداری‌ها و کاهش تمرگز گرایی گفت: این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و بدون شک اختیارات استانداری‌ها در حوزه های مختلف افزایش چشمگیری داشته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    آقا شما که همه چیز را خصوصی کردید نیروی انتظامی را هم خصوصی کنید یعنی چه مردم خودشون امربه معروف کنند دیروز خواستیم این کارراانجام بدیم دیدم بیچاره مست بوده نزدیک بود شهید امربه معروف بشویم
  • شایان ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    آقای وزیر با این حربه می خواهید این ملت با بصیرت را... چی شد اسم بسیج اومد حالا جنابعالی امر به معرف شناس شدی داداش .مردم بادست خالی با این اراذل و اوباش روبرو بشوند قطعا سرنوشت شهید خلیلی رو دارند
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    اراذل را شیر کردند ولی کلا با ورود اصولی تشکلهای مردمی در حوزه های اجتماعی خیلی موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس