کد خبر 362689
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

سرمربی استرالیا در آستانه مصاف با سامورایی آبی فیلم مستند شکست تاریخی این تیم مقابل ایران در سال ۱۹۹۷ را برای شاگردانش به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، آنگه پوستچ‌اوغلو در آستانه دیدار دوستانه شاگردانش برابر ژاپن که قرار است 18 نوامبر (27 آبان) در اوساکا برگزار شود فیلم مستندی از تلخ‌ترین شکست تاریخ فوتبال استرالیا را به نمایش گذاشت.

در سال 1997 تیم ملی استرالیا در دیدار برگشت پلی‌اف برای راهیابی به جام جهانی 1998 فرانسه در حالی که با نتیجه 2 بر صفر از ایران پیش بود دو گل در نیمه دوم دریافت کرد و به خاطر گل خورده بیشتر در خانه‌ از کسب سهمیه حضور در مرحله پایانی این تورنمنت معتبر بازماند.

سرمربی استرالیا امیدوار است تماشای مستند شکست تلخ این تیم مقابل ایران در سال 1997 که مانع از رسیدنش به مرحله پایانی جام جهانی 1998 شد، درس عبرتی برای بازیکنانش شود. این در حالی است که خیلی از اعضای کنونی  تیم ملی استرالیا حتی آن بازی را ندیده‌اند.

متیو رایان، دروازه‌بان 22 ساله تیم ملی استرالیا که در سال 1997 تنها پنج سال سن داشت، در خصوص به نمایش در آمدن این مستند گفت: واقعاً عجیب بود. این فیلم را پیش از این ندیده بودم. نمی‌توانم درک ‌کنم که در آن سال چقدر بازیکنان استرالیا تا آستانه صعود به مرحله پایانی جام جهانی پیش رفتند. هنوز هم می‌توانید آثار شکست مقابل ایران را در برخی بازیکنان مشاهده کنید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس