کد خبر 362110
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

هکرها بازهم اطلاعات ۸۰۰ هزار امریکایی را مورد سرقت قرار دادند تا امریکا بازهم قربانی حملات سایبری باشد.

به گزارش مشرق، اطلاعات 800 هزار نفر از کارمندان و مشتریان سرویس خدمات پستی امریکا در یک حمله سایبری به سرقت رفت تا بازهم امریکا با مشکل جدیدی مواجه شود.

تاکنون حملات سایبری متعددی از سوی چینی ها و به منظور سرقت اطلاعات شرکت های هوافضا، سازمان دفاع، ساخت و ساز، فناوری، بانک ها و شرکت های بزرگ مالی و اداری و بهداشت درمان امریکا انجام شده که مقامات امریکایی را در شناسایی و کنترل این حملات و مقابله با حملات سایبری با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

هکرهای چینی در حملات سایبری از تکنیک های بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند که کمتر کسی قادر به شناسایی آن است. آنها از کوچکترین باگ یا محل نفوذ به سیستم اطلاعات بهره می برند تا بتوانند به سرقت اطلاعات بپردازند. هکرها در هر حمله، اداره یا سازمان جدیدی از امریکا را هدف می گیرند.

بنا به گزارش های منتشر شده، به درستی مشخص نیست که این حملات از چه زمانی آغاز شده اند اما سرقت اطلاعات به آرامی و از ژانویه تا آگوست سال جاری انجام گرفته و مسئولان سرویس خدمات پستی متوجه این اختلال و سرقت نشده بودند در صورتی که در این مدت زمان در حدود 800 هزار اطلاعات شخصی از مشتریان و کارمندان این سازمان به سرقت رفته است.

این موضوع در حالی مطرح می شود که چندی پیش اف بی آی، پلیس فدرال امریکا مسئول رسیدگی به سرقت های اینترنتی و هک سازمان های امریکایی شده بود. اداره پلیس فدرال امریکا هنوز در این رابطه و اعلام فرد یا افراد خاطی اظهار نظری نکرده است اما شیوه سرقت همانند هکرهای قبلی (هکرهای چینی) گزارش شده است.

اطلاعات به سرقت رفته اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن، شغل، مدت اشتغال در سرویس خدمات پستی و سایر اطلاعات پرسنلی را شامل می شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس