سخنگوی هیئت مدیره استقلال می گوید: اگر استقلال در دربی هم نتیجه نگیرد به هیچ عنوان اولتیماتومی به کادر فنی نخواهیم داد.

کادرفنی استقلال در دنیا بی‌نظیر است/ جاسم کرار موجب تنش در تیم شد
به گزارش مشرق، سید سعید افجه ای در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص اوضاع استقلال پیش از دربی به خبرنگار مشرق گفت: خوشبختانه همه چیز در باشگاه آرام است و به امید خدا دربی را خواهیم برد.

سخنگوی هیئت مدیره استقلال درخصوص عدم نتیجه گیری مطلوب کادرفنی استقلال در چند بازی اخیر نیز افزود: کارنامه قلعه نویی نشان دهنده فاصله زیاد این مربی با سایر مربیان ایران است و بسیاری از بازیکنان و کاپیتان های سرشناس استقلال مانند زرینچه، فکری، بیانی، رجبی و ... نیز درکنار این سرمربی فعالیت می کنند و به جرات می توان گفت چنین تیم فنی قوی و منسجمی نه در ایران و حتی در خارج هم نمی توانید ببینید. به نظر من کسب 24 امتیاز از 14 بازی و بردن 2 بازی حذفی سنگین نتیجه بدی نیست.

افجه‌ای در پاسخ به این سوال که در صورت شکست احتمالی در دربی آیا به قلعه نویی اولتیماتومی داده خواهد شد نیز گفت: به هیچ عنوان اولتیماتومی در کار نخواهد بود، اگر به جوانگرایی و بازیکن سازی اعتقاد داریم باید به کادرفنی مهلت داد. من و همکاران من به خاطر حفظ میز و موقعیت خود و پیداکردن جایگاه در میان هواداران هیچ گاه کادرفنی را قربانی نخواهیم کرد. یقین بدانید اولتیماتوم به قلعه نویی شایعه است، البته این بدان معنا نیست که تذکری نمی دهیم ولی درون خانواده ای است.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص وضعیت جاسم کرار نیز به مشرق گفت: متاسفانه علی رغم تمام تذکراتی که به این بازیکن دادیم نافرمانی کردم و موجب تنش در تیم شد و کمیته انضباطی وی را احضار کرده و اگر تخلف وی ثابت شود حتما جریمه خواهد شد و اگر در اختیار تیم باشد و خلافی نکرده باشد بر اساس قوانین وی را در اختیار تیم ملی کشورش قرار خواهیم داد.

افجه ای در پایان درخصوص اسپانسر تیم هم گفت: اسپانسری آقای سیاسی شایعه است و اسپانسر ما با قدرت کار خود را انجام می دهد و از ما هم جلوتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    اره از نظر زیبایی دانش مخصوصا
  • بيژن ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    توصيه ميكنم استقلال به بازيكنان كهنسال وخارجي خود نبالد. استقلال بايستي آينده نگري مانند علي دائي در پرسپوليس نمايد تا در آتي پديده هائي همچون پيام صادقيان- عباس زاده -عاليشاه وغيره تحويل آينده تيم ملي دهد. بهتراست استقلال خودرا دلخوش 6بازيكن تيم ملي نكند زيرا متوسط سني اين بازيكنان بالاي 30 سال است وبدرد آينده تيم ملي ايران نميخورند. والسلام.
  • صادق ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    برو جمع کن این چی میگه تیمو به نابودی کشیدین فقط فرهاد مجیدی کجایی ناصر خان
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    ميشه بگي از چه جهت بي نظيرند
  • ebi ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    این یارو دیگه از کجا اومده ! این دری وری ها چیه میگی بابا جون. آخه بگو تو از فوتبال چی میفهمی . از ورزش چی میفهمی . امثال تو اومدن راس کار که گند زده شده یه فوتبال ما.
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    انشاله درصورت باخت استقلال در دربی همه هیت مدیره و مدیر عامل به همراه سر مربیتان رفتنی هستید.
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    انشاله درصورت باخت استقلال در دربی همه هیت مدیره و مدیر عامل به همراه سر مربیتان رفتنی هستید.
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای سخنگو مهم در صورت باخت دربی مهم نیست آقای قلعه نوعی بماند و پیشنهاد هیت مدیره دستور ساخت و نصب مجسمه های ایشان در نازی آباد.گمرک.خزانه مولوی شوش .و نیز در خارچ از کشور رم .لاس و گاس و میامی را صادر کند
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    من فکر میکنم هیت مدیره شجاعت اخراج قلعه نوعی را درصورت باخت دربی را ندارد و فقط مثل لیگ گذشته زورش به تعویض مدیرعامل خواهد رسید.
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    بابا سخنگو راست می گوید واقعا کادر فنی در دنیا بی نظیر می باشد چون هیج جای دنیا باشگاهی با شش بازیکن ملی پوش در مقام پنجمی نمی توان پیدا کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس