کد خبر 361285
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

قلی خسروی پیش بینی کرد که در ماه‌های آینده هم بازار مسکن از شاخص تورم عبور نکند و تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمت جهشی نداشته باشد.

به گزارش مشرق، مصطفی قلی خسروی امروز در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مورد وضعیت بازار مسکن در 7-8 ماه گذشته و ماه‌های پایانی سال گفت: زمانی که کابینه یازدهم دولت را  تحویل گرفت، بالاترین نرخ مسکن در کشور وجود داشت، دلیل آن نیز به افزایش قیمت یکباره و شدید دلار در سال 91 بازمی‌گشت.

عضو هیات رئیسه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه در این حالت قیمت‌ها بالا بود، افزود: بر این اساس، دولت سعی کرده است که فعلا از هر صحبت و برنامه‌ای که منجر به ایجاد تشنج به بازار مسکن شود، خودداری کند و بنابراین فعلا بازار را رها کرده تا بازار مسکن خود را پیدا کند.

وی تصریح کرد: در 7-8 ماه گذشته قیمت مسکن افزایشی نیافته و برابر شاخص تورم حرکت کرده و حتی کمتر از شاخص تورم هم قیمت داشته است.

قلی خسروی پیش بینی کرد که در ماه‌های آینده هم بازار مسکن از شاخص تورم عبور نکند و تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمت جهشی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: ثبات سیاسی برابر با ثبات اقتصادی است و مردم منتظر هستند که دولت تدبیر و امید بتواند با درایت مذاکرات 1+5 را به نتیجه مطلوب برساند که با به نتیجه رسیدن آن مطمئنا استفاده های بهینه ای از لحاظ اقتصادی خواهیم کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس