کد خبر 361202
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در جریان صحبت‌هایی که وزیر ورزش در خصوص حق پخش تلویزیونی کرده، نیستم.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان با اشاره  بخش‌های پزشکی و بدنسازی که در کمپ تیم‌های ملی در حال ساخت است، اظهار داشت: 70 درصد کارهای این کمپ انجام شده و پس از تکمیل شدن با امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، سالن تست پزشکی، بازپروری بازیکنان و همچنین سونا و استخر افتتاح خواهد شد.

وی درباره آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه اردو شروع شده و بازیکنان نیز تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره مذاکره مسئولان فدراسیون با زلاتکو کرانجار برای سپردن هدایت تیم المپیک به این مربی خاطرنشان کرد: مذاکرات توسط کمیته فنی و توسعه صورت می‌گیرد و ما منتظر نتایج این مذاکرات هستیم. قرار است تا چند روز آینده نتایج به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برسد.

وی در واکنش به این موضوع که آیا فدراسیون بابت فسخ قرارداد وینگادا غرامت زیادی بپردازد، گفت: از قرارداد این مربی فقط 2 ماه باقی مانده و حقوق او را از زمانی که رفته حساب خواهیم کرد و به او پرداخت می‌کنیم که مبلغ زیادی هم نمی‌شود.

کفاشیان درباره اینکه محمود گودرزی اعلام کرده پولی که صدا و سیما می‌دهد بابت حق پخش نیست و به حساب وزارت ورزش و جوانان خواهد رفت، گفت: در جریان این مسئله نیستم و نمی‌دانم چه صبحت‌هایی شده است. مذاکراتی که صورت گرفته از طریق آقای تاج بوده و بنده از ماجرا بی‌خبرم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان افزود: قرار نیست پولی که صدا و سیما می‌دهد به حساب فدراسیون برود بلکه این پول به سازمان لیگ و باشگاه‌ها داده خواهد شد و به هر حسابی که ریخته شود ارتباطی به ما ندارد. البته باید بگویم اتفاقاتی که درخصوص حق پخش صورت گرفت بسیار خوب بود و اینکه قرار است لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس برود به سود فوتبال خواهد بود. هر تصمیمی که گرفته شود فوتبال نفع می‌برد و باید از این موضوع خوشحال باشیم.

کفاشیان با بیان اینکه مهرداد پولادی تا اطلاع ثانوی حق حضور در اردوهای داخلی و خارجی تیم ملی را ندارد، خاطرنشان کرد: آقای کی‌روش به پولادی نیاز دارد ولی او نسبت به سربازی‌اش کوتاهی کرده و متخلف است. ما به دنبال این موضوع هستیم تا هر چه زودتر مشکل او را حل کنیم اما نمی‌دانیم این ماجرا چقدر به طول می‌انجامد.

وی ادامه داد: به آقای کی‌روش گفتم که برای مهرداد پولادی جایگزینی انتخاب کند تا تیم ملی ضربه نخورد اما او اعلام کرده که بهتر از پولادی بازیکن دیگری ندارد و نمی‌تواند کسی را جایگزین او کند با این حال قوانین اجازه نمی‌دهد این بازیکن حتی در اردوهای خارجی حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان همچنین بار دیگر به کمپی که کنار زمین چمن تمرین تیم‌های ملی ساخته می‌شود، اشاره کرد و گفت: برای بازدید از این کمپ باید یک تور بگذاریم تا به خوبی امکانات آن را نشان دهیم. این کمپ قرار است هتل و خوابگاه داشته باشد که در کنار آن سالن بدنسازی، استخر، سونا و تجهیزات پزشکی قرار خواهیم داشت.

کفاشیان ادامه داد: تجهیزات کنفرانس، مرکزی شامل کلینیک پزشکی ورزشی، رختکن، فوتبال ساحلی، چمن مصنوعی، مجموعه کامل بازپروری ورزشکاران آسیب دیده با مرکز تخصصی پزشکی که برای آن به دنبال مجوز فیفا هستیم از دیگر امکانات ما در کمپ تیم ملی است.

وی ادامه داد: اگر این مرکز تخصصی مورد تایید فیفا قرار بگیرد یکی از بهترین امکانات پزشکی و ورزشی و بازدرمانی خود را که امکانات سونا، استخر، آب درمانی، و دیگر امکانات طبق استاندارد روز دنیا در آن است را در  اختیار خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد اینکه قرار بود برای حضور زیمبابوه در تهران رایزنی شود، خاطرنشان کرد: هنوز هم رایزنی می‌کنیم اما دیگر از نظر زمانی بعید است بازی دیگری غیر از کره جنوبی داشته باشیم و هنوز بازی‌های اردوی آفریقای جنوبی هم قطعی نشده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس