دکتر علي اکبر جوانفکر هرگونه تماس دفتر دکتر محمود احمدي نژاد با حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمي را تکذيب کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاري آريا در پي مطرح شدن خبري از سوي آقاي حسن رسولي از اعضاي بنياد باران مبني بر اينکه « دفتر رييس جمهور سابق با سيد محمد خاتمي تماس تلفني براي رايزني هاي سياسي داشته است » سوالاتي را از دکتر جوانفکر در اين خصوص مطرح کرد که ايشان به صورت مکتوب به آن پاسخ دادند.
متن سوالات و پاسخ ها در ادامه مي آيد: 

آقاي حسن رسولي از نزديکان آقاي خاتمي مدعي شده است از سوي آقاي احمدي نژاد با آقاي خاتمي تماس گرفته شده ايشان همچنين گفته است از سوي ايشان تماس هايي با چهره هاي اصلاح طلب براي ائتلاف در انتخابات صورت گرفته آيا شما اين خبر را تاييد مي کنيد ؟ اگر پاسخ مثبت است آيا به نظر شما حاميان آقاي احمدي نژاد و حاميان آقاي خاتمي اين ائتلاف را مي پذيرند و اگر پاسخ منفي است هدف نزديکان آقاي خاتمي و اصلاح طلبان از انتشار اخبار اينچنيني چيست ؟

دکتر احمدي نژاد با هيچيک از افراد مورد نظر شما تماس نگرفته اند و چنين به نظر مي رسد که اينگونه ادعاها با اغراض سياسي مطرح مي شود. گذشته از آن توجه داشته باشيد که مقامات و شخصيت هاي سياسي همواره با يکديگر در تماس هستند و جوياي احوال يکديگر مي شوند. اينگونه ارتباطات صرفا داراي جنبه هاي اخلاقي ، ادب ، انصاف و انسانيت است و نبايد با نگاه سياسي و انتخاباتي مورد ارزيابي قرار گيرند. آموزه هاي ديني به يک مسلمان انقلابي و ارزشگرا حکم مي کند که در مواجهه با ديگران ، اهتمام خود را مصروف تقويت جنبه هاي مثبت و تبديل جنبه هاي منفي به مثبت کند. متاسفانه برخي افراد با هر نام و عنواني که برخودشان مترتب کرده اند، يک خطاي کوچک را تا سرحد نابودي افراد بزرگ نمايي کرده و او را از همه چيز ساقط مي کنند و هيچ فرصت جبراني براي افراد در نظر نمي گيرند، در حالي که اسلام چنين اجازه اي به ما نمي دهد و بايد دست حمايت و کمک خود را به سوي کسي که در حال غرق شدن است دراز کنيم و هيچ اولويتي بالاتر از کمک به نجات آن فرد نيست. 


برخي از رسانه ها با انتشار سخنان آقاي رسولي تحليل کرده اند که برخي اطرافيان آقاي احمدي نژاد گرايش هاي اصلاح طلبانه دارند و مي خواهند احمدي نژاد را  به اصلاح طلبان نزديک کنند ؟

اصلاح طلبي جرم نيست و يک اصولگراي واقعي حتما يک اصلاح طلب واقعي است. دکتر احمدي نژاد در عمل اثبات کرده است که يک فرد صد در صد اصولگرا و صد در صد اصلاح طلب است اما با جرات مي توان گفت که ايشان و نزديکانشان هيچ نسبتي با مدعيان سينه چاک اين دو مفهوم ندارد.

گفته مي شود آقاي سيد حسن خميني در ديداري که با آقاي احمدي نژاد داشته اند از ايشان خواسته اند با آقاي هاشمي رفسنجاني ملاقات کنند آيا چنين خبري صحت دارد و آيا احمدي نژاد برنامه اي براي حل اختلافاتش با آقاي هاشمي دارد؟

روابط دوستانه و محترمانه اي ميان دکتر احمدي نژاد و حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني وجود دارد. آقاي احمدي نژاد با هيچکس اختلاف شخصي نداشته است که اکنون لازم باشد براي حل آن برنامه اي داشته باشد. اختلاف بر سر نحوه مديريت کشور نيز يک امر هميشگي ميان مسئولان و مقامات بوده است. 

فارغ از مسائل حاشيه اي بصورت شفاف آيا برکناري آقاي داوري از تشکيلات "هما "صحت دارد يا ايشان همچنان رييس تشکيلات هماست؟

پاسخ: اين مساله هيچ ارتباطي به دکتر احمدي نژاد ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    روابط احمدي نژاد و سيد حسن خميني دوستانه است ؟!!!!! آقای جوانفکر دوست داره که مردم این دروغ رو باور کنن. مگه همین آقای احمدی نژاد نبود که در 14 خرداد 88 در مراسم حرم امام، بعد از سخنرانیش، برای اینکه نگذاره سید حسن سخنرانی کنه، نقش مجری رو ایفا کرد و از حضرت آقا برای سخنرانی دعوت کرد. ادب و احترام سید حسن، نباید آقای احمدی نژاد و اطرافیانش رو متوهم کنه که سید حسن با اینها موافقه.
  • محمد ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    از سید حسن بزرگوار استدعا داریم دور گروه منحرف که از منافقین بدترند را خط بکشد ببنید وقتی میگویند منافقین از کفار بدترند واین جمله انحراف از نفاق و منحرفین از منافقین بدتر معنا پیدا می کند
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    از همون اولم بوده! منتها جلوی مردم جور دیگه ای بوده
  • حسين تبريزي ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    روابط يك فرد جريان انحرافي و متوهم و بي ولايي هيچوقت نميتواند با يك ولايتمداري چون حاج سيد حسن خميني دوستانه باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس