کد خبر 360724
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است که عدم دعوت مهاجم یوونتوس به تیم ملی غیرممکن است.

به گزارش مشرق، جراردو مارتینو بر این باور است که آمادگی کارلوس توز در یوونتوس باعث می‌شود دعوت نکردن وی به تیم ملی غیرممکن شود.

مارتینو ماه گذشته توز را برای بازی‌های دوستانه مقابل کرواسی و پرتغال به ترکیب تیم ملی دعوت کرد تا به تبعید سه سال و نیمه این بازیکن 30 ساله از تیم ملی پایان دهد.

در حالی که شهرت توز به عنوان یک بازیکن مشکل‌ساز باعث شد که الخاندرو سابیا، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین هرگز بازیکن سابق منچسترسیتی را دعوت نکند؛ مارتینو اعلام کرده است که نمی‌تواند از این مهاجم که 19 گل در 34 مسابقه فصل پیش برای یوونتوس به ثمر رسانده، چشم‌پوشی کند.

توز در این فصل تاکنون در 13 مسابقه هشت گل به ثمر رسانده است.

مارتینو اظهار داشت: ما دیده‌ایم که چگونه او و لیونل مسی با یکدیگر کنار می‌آیند و با گونزالو هیگواین و سرجیو آگوئرو بازی می‌کنند زیرا آنها بیش از دو سال در منچسترسیتی در کنار هم بازی می‌کردند. مسی و توز در کنار یکدیگر بازی خواهند کردند و این به معنای آن نیست که این اتفاق در زمان خاصی از بازی رخ ‌دهد یا اینکه در ترکیب اصلی به میدان می‌رود یا نیمکت‌نشین خواهد بود.

وی ادامه داد: در این باره در همان موقع تصمیم می‌گیریم اما این اتفاق در طول یکی دو بازی آینده خواهد افتاد و این فرصت را خواهیم داشت که بازی این دو در کنار یکدیگر را تماشا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین خاطرنشان کرد: توز یکی از بهترین‌ها یا یکی از سه بازیکن برتر مسابقات سری آ در طول دو فصل گذشته بوده است. او با یوونتوس افتخاراتی کسب کرده است که باعث می‌شود ارزش دعوت شدن را داشته باشد.

آرژانتین چهارشنبه در لندن با کرواسی دیدار می‌کند و سپس 18 نوامبر در منچستر به مصاف پرتغال می‌رود.

انتظار می‌رود توز یکشنبه در دیدار مقابل پارما آخرین بازی خود را پیش از حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین برای یوونتوس انجام دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس