کد خبر 360558
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸

رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به حمله تروریستی به عزاداران حسینی در شرق عربستان اعلام کرد امیدواریم کشورهای اسلامی پشتیبانی از تروریسم را متوقف کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری مرآت البحرین، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه امروز در خصوص حادثه ناگوار حمله تروریستی به عزاداران حسینی در شرق عربستان گفت: در این حادثه هیچ نشانی از دین، عقل و وجدان دیده نمی‌شود.

وی این عمل تروریستی را تخریب کننده چهره اسلام دانسته و تاکید کرده است که این رفتار‌ها، چهره اسلام را به صورت یک دین تهاجمی، خونریز که از هیچگونه کشتار و تخریب دریغ نکرده و سیر نمی‌شود، نشان می‌دهد؛ این چهره‌ای است که تروریسم از اسلام عزیز ما نشان می‌دهد.

شیخ عیسی قاسم در پایان ابراز امیدواری کرد که دولت‌های مسلمان، تغذیه تروریسم با وسایل مورد نیاز برای گسترش و قدرت یافتن را متوقف کنند.

در شب عاشورای حسینی بر اثر حمله تروریست‌های تکفیری به حسینیه الدالوه در استان شیعه نشین الاحساء واقع در شرق عربستان و حمله به حسینه‌های دو روستای القاره و القرین در همین استان 8 تن از عزاداران حسینی به شهادت رسیده و بیش از 30 تن دیگر زخمی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس