کد خبر 360421
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

یک روزنامه انگلیسی با انتقاد از فشار آمریکا به بانک‌های انگلیسی درباره همکاری با ایران تاکید کرد که در چنین شرایطی رهبران سیاسی در لندن سکوت کرده‌اند.

 به گزارش مشرق، روزنامه تلگراف با انتقاد از فشار آمریکا به بانک‌های انگلیسی درباره همکاری با ایران تاکید کرد که در چنین شرایطی رهبران سیاسی در لندن سکوت کرده‌اند.

 تلگراف با اشاره به اینکه بانک «استاندارد چارتر» انگلیس به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک‌های این کشور است، نوشت: در دو سال گذشته توسط مقامات وزارت خزانه داری آمریکا 670 میلیون دلار جریمه شده است و در هفته گذشته نیز تحت بررسی‌های جدید قرار گرفته است.

تلگراف می‌نویسد: این بانک بزرگ انگلیسی حق دارد با ایران معامله کند و باید به آمریکا گفت دست از فشار به بانک‌های انگلیسی برای توقف معامله با ایران بردارد.

این روزنامه انگلیسی با اشاره به اینکه مقامات انگلیسی در مقابل فشار آمریکا به بانک‌های انگلیسی سکوت کرده‌اند تاکید می‌کند که مقامات بزدل ما جرات مخالفت با واشنگتن را ندارند.

نویسنده تاکید کرده که بانک استاندارد چارتر حق تجارت با ایران را دارد و آمریکا نمی‌تواند این بانک را به تبعیت از تحریم‌های وضع شده توسط کنگره و قوانین داخلی آمریکا وادار کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    انگلیس زمانی باحیله گری نسبتا قدرتی بود ولی ان زمان مرد ولی سالها است که امریکا شوهر انگلیس است همانطور که می بینید بدون اجازه امریکا اب نمی خورد بدون اجازه امریکا از منزل بیرون نمی اید و.... ای خاک عالم بر سر انگلیس برای عاقبتی که اورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس