حیدرپور شهرضایی گفت: فرد خاطی به‌زودی دستگیر می‌شود/ گزارش این هیأت در نشست این کمیسیون در روز یکشنبه، ۱۸ آبان قرائت و محورهای آن بررسی می‌شود

به گزارش مشرق، عوض حیدرپورشهرضایی با بیان اینکه حادثه اخیر اسیدپاشی در شهر اصفهان صرفا منطقه‌ای و استانی بوده است، افزود: بر اساس برداشت اولیه عامل بروز این حادثه تنها یک نفر بوده و ادعای سازمان‌یافته بودن این حوادث اشتباه است.

حیدرپورشهرضایی ادامه داد: طبق تحقیقات به عمل آمده دو فرضیه درباره عامل حادثه اسیدپاشی مطرح شده، نخست اینکه این فرد یک بیمار روانی بوده و یا اینکه فرد اسیدپاش با هوشیاری و علم به جرم این اقدامات را انجام داده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، از پیشرفت روند بررسی پرونده حادثه اسیدپاشی در اصفهان خبر داد و گفت: خوشبختانه سرنخ‌های بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به دست آمده و برداشت ما از این مدارک و شواهد این است که فرد خاطی به زودی و به راحتی دستگیر ‌شود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسین ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    از کجا می دونه که به زودی دستگیر میشود؟ مجرم که اتوبوس و قطار نیست سر زمان معین خودش رو نشون بده؟ بگذریم که قطارهای ما مثل آدم سر وقت حرکت نمی کنند.
  • شهروند ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 0
    به خدا دلم آتیشه. این هموطنان ما چه مشقت هایی دارند تحمل می کنند. حتی نمی تونم تصور کنم که جاشون باشم. خدا بهمون رحم کنه. خیلس سخته.... یا زهرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس