کد خبر 360023
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر بدانیم آندرانیک تیموریان علاقمند نیست با ما ادامه دهد، دوستی ما یک طرفه خواهد شد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده درباره مبلغ توافقی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با صداوسیما برای گرفتن حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: پیش از این صداوسیما مبلغ 22 میلیارد تومان را پیشنهاد داده بود که این مبلغ اکنون به 29 میلیارد تومان رسید. بهتر است مسئولان کارشناسی ویژه‌ای برای این مسئله انجام دهند و با کشورهای دیگر مقایسه کنند که چقدر باشگاه‌ها از حق پخش درآمد دارند.

وی ادامه داد: در همه کشورها حداقل 50،60 درصد درآمد باشگاه‌ها از طریق پخش تامین می‌شود ولی در کشور ما این اتفاق نمی‌افتد. باید مبلغ حق پخش حداقل 50 درصد افزایش می‌یافت تا باشگاهی مثل استقلال و پرسپولیس که خودشان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، بخشی از مشکلات و بدهی‌های خود را پرداخت می‌کردند. ما به بازیکنان تعهد داده‌ایم که بتوانیم مطالبات آنها را پرداخت کنیم اما هر روز با مشکلات مالی روبرو هستیم.

مدیرعامل استقلال با وجود مشکلات مالی وضعیت تیمش را خوب توصیف کرد و گفت: مشکلی در تیم وجود ندارد و همه چیز با آرامش پیش می‌رود. اگر یکی دو بازیکن در مورد مشکلات مالی صحبت می‌کنند، می توانند وضعیت باشگاه را با گذشته مقایسه کنند و ببینند که 20 تا 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. یک روزه وارد ورزش نشده‌ام و آبروی خودم را برای استقلال گذاشته‌ام.

افشارزاده در خصوص شرکت نکردن آندرانیک تیموریان در تمرین و اینکه مطالبات این بازیکن پرداخت شده است یا نه، خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه مبلغی را به او و چند بازیکن دیگر پرداخت کردیم و قرار است هفته آینده نیز بخش دیگری از مطالبات آنها پرداخت شود.

وی در مورد اینکه جدایی تیموریان در نیم فصل صحت دارد، گفت: اکنون نمی‌توانم بگویم که او در استقلال می‌ماند یا نه. دست بازیکن است که با باشگاه همکاری کند. وضعیت باشگاه استقلال به گونه‌ای نیست که بازیکن بگوید در تمرین شرکت می‌کنم یا نمی‌کنم. بازیکن باید بداند که با این رفتارها جایگاهش را در استقلال از دست می‌دهد. اگر بدانیم آندو علاقمند نیست ادامه دهد، قطعا دوستی ما یک طرفه خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شکایت بازیکنانی خارجی استقلال به فیفا و خطر کسر امتیاز از این تیم گفت: شکایتی از باشگاه صورت نگرفته است. جمع بدهی‌های بازیکنان خارجی 900 هزار دلار است که 4 ماه دیگر پرداخت می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس