کد خبر 359966
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

وزیر بهداشت گفت: اهدای خون بخشی از فرهنگ ماست و باید ضمن صیانت از این ارزش، آن را وسعت ببخشیم.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، عصر عاشورای حسینی در بازدید از مراحل خون گیری عزاداران حسینی در مرکز انتقال خون استان تهران اظهار داشت: اهدای خون بخشی از فرهنگ ماست و باید این ارزش را وسعت ببخشیم و سعی کنیم با کمک به سازمان انتقال خون از آن صیانت کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه، مشارکت مردم در این کار خیر و ثواب را در هیچ جای دنیا نمی‌توان دید، گفت: اهــــدای خــون نمــادی اســــت ارزشـــــمنـد از همـــــدلی، احســـــاس مســـئولیت، و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع دوستی و زکات تندرستی است.

به گزارش وزارت بهداشت، طرح"نذر خون از تاسوعا تا اربعین" برای نخستین بار در کشور با هدف ساماندهی و مدیریت اهدای خون سوگواران حسینی از 12 آبان ماه سال جاری آغاز شد که با اجرای این طرح، حجم مراجعات اهدا کنندگان خون کنترل می‌شود و نوبت دهی نذر خون در مدت 40 روز سوگواری سرور شهیدان در پایگاه‌های انتقال خون کشور اجرا خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس