کد خبر 359945
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

زمان برگزاری نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان مشخص شد.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با مطلوب خواندن روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها در این دوره اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده شنبه هفته آینده انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی و روز دوشنبه هم انتخابات فدراسیون تنیس برگزار می‌شود. برنامه ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال هم هفته آینده اعلام می‌شود.

برگزاری نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان یکی دیگر از برنامه های معاونت ورزش قهرمانی در هفته آینده است. سجادی در این مورد گفت: روز دوشنبه 19 آبان با حضور آقای دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان و آقای هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه‌ای با حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی حاضر در بازی های آسیایی نتیجه ارزیابی‌ها اعلام می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: ارزیابی 18 فدراسیون حاضر در بازی‌های آسیایی اینچئون تمام شده و 3 فدراسیون دیگر از جمله والیبال نیز امروز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. نحوه ارزیابی از  فدراسیون‌ها مفصل و دقیق است و به زودی در مورد آنها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی درمورد جشن تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: قبلا هم اعلام شده بعد از ایام عزای حسینی در مراسمی با شکوه از قهرمانان شایسته ایران تجلیل خواهد شد.

سجادی درباره شایعه تغییر برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: چنین مسائلی الان مطرح نیست و ارزیابی معاونت قهرمانی به معنای آگاه کردن روسای فدراسیون‌ها از عملکرد آنهاست و از طرفی وزارت هم برابر وظایف قانونی خود محق است در مورد فدراسیون‌های تابعه نظارت دقیق داشته باشد و آنها نیز پاسخگوی نتایج‌شان برابر افکار عمومی هستند.

 


منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس