دبیر کل کنفدراسیون وزنه‌ برداری آسیا به اتهاماتی که فدراسیون وزنه برداری متوجه او کرد، پاسخ داد.

به گزارش مشرق، علی مرادی در واکنش به بحث مربوط به خودخواهی وی که در سایت فدراسیون وزنه‌‎‌ برداری منعکس شده است، اظهار داشت: پاسخ دادن به این صحبت‌ها که حتی ارزش فکر کردن ندارد، درست نیست و آدم سکوت کند خیلی بهتر است و این افراد ارزش پاسخگویی ندارند.

وی افزود: فدراسیون ابتدا مشکلات داخلی را حل کند و سپس به چنین مسائلی بپردازد. به عنوان مثال بهادر مولایی نایب قهرمان جهان است و سال گذشته تیم ایران را نجات داد و اکنون آسیب‌دیده است و حتی با رضازاده نیز تماس گرفته اما وی گفته من نمی‌توانم کاری انجام دهم. مولایی برای ورزش و وزنه‌ برداری زحمت زیادی کشیده اما اکنون او را رها کرده‌اند.

دبیر کل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا خاطرنشان کرد: سایت فدراسیون وزنه‌برداری متعلق به همه است و جای مسائل شخصی نیست و به جای آموزش، چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. طرح چنین مسائلی درست نیست.

مرادی در پاسخ به این سؤال که آیا جلو انداختن زمان مسابقات به دلیل پرواز مستقیم شما نبوده است، عنوان کرد: مسابقات طبق برنامه است اما به دلیل اینکه تیم‌های آفریقایی استقبال خوبی نکردند کمیته مسابقات تصمیم گرفت تا مسابقات بزرگسالان زودتر برگزار شود. مطرح کردن این مباحث جای تاسف دارد و اگر رضازاده چنین دستوری داده باشد جای تاسف دارد و اگر هم نگفته باشد باید پیگیری کند.

وی ادامه داد: البته شاید هم رضازاده دنبال کارشکنی یا حاشیه باشد. اکنون بازی‌های آسیایی تمام شده است و آقایان باید پاسخگو باشند و عملکرد بد فدراسیون را جواب دهند. من نمی‌دانم که مسابقات باشگاه‌ها مهم‌تر است یا مسابقات جهانی.

دبیر کل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا گفت: برگزاری لیگ چند روز قبل از مسابقات جهانی چه معنی می‌دهد. کافی است اوضاع را از استان‌ها بپرسید تا همه شرایط بد را بازگو کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس