کد خبر 359389
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

کميته انضباطي محروميت يک جلسه اي طرفداران باشگاه تراکتورسازي تبريز را به حالت تعليق درآورده است، البته قرار است اين پرونده توسط کميته استيناف بررسي گردد و تا زمان بررسي پرونده توسط اين کميته راي اجرايي نخواهد شد.

به گزارش مشرق، حال این سوال پیش می آید آیا اقدام کمیته انضباطی قانونی است یا خیر؟ ماده 44 آئین نامه انضباطی بهترین پاسخ برای این سوال است که در زیر آن را می خوانید:

ماده 44
اجرای احکام


1-آرای انضباطی به محض صدور و امضا دبیر کل اجرا خواهد شد، حتی اگر قابلیت تجدید نظرخواهی داشته باشد.

پیش از این هم شاهد نقض صریح قانون در یکی از پرونده ها بودیم. در حالی که در بند 3 ماده 13 آمده بود:«برای تنبیهاتی که محدوده زمانی دارنددوره توقف مسابقات و استراحت بین فصول به حساب نمی آید.» کمیته انضباطی 17 روز تعطیلی لیگ را در مدت زمان محرومیت پیام صادقیان محاسبه کرد در حالی که این 17 روز تعطیلی باید به مدت زمان محرومیت پیام صادقیان اضافه می شد و این بازیکن دو ماه و 17 روز بیرون از گود می نشست. کمیته استیناف پیش از این اعمال نظر کمیته انضباطی محرومیت پیام صادقیان را به دو ماه کاهش داده بود که در لحاظ این مدت زمان 17 روز بازی ها به بهانه اردوی تیم ملی در پرتغال و هم چنین انجام دو بازی دوستانه تعطیل بود.

هر چند مخالف محرومیت تماشاگران به خصوص طرفداران پرشور تیم تراکتورسازی هستیم، خصوصا این روزها که بازی ها پخش مستقیم نمی شود اما اگر به اجرای قانون است چه خوب قانون به درستی اجراء شود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس