کد خبر 358906
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان گفت: بازي با ذوب آهن هم از مسابقات بزرگ ما بود. ذوب آهن از بازيکنان خوبي برخوردار است و نبايد به جايگاه فعلي اين تيم توجهي کرد.

به گزارش مشرق، بهروز مکوندی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: از لحاظ بازیکن در مضیقه هستم و مجبورم برای هر مسابقه با تغییر در ترکیب مقابل حریفان قرار بگیرم. بازی با ذوب آهن هم از مسابقات بزرگ ما بود. ذوب آهن از بازیکنان خوبی برخوردار است و نباید به جایگاه فعلی این تیم توجهی کرد.

وی درباره تساوی در این بازی گفت: تمام تلاش ما این است امتیازات خانگی را بگیریم. شاید روی کاغذ از دیگر تیم‌ها ضعیف باشیم اما از مردم و هواداران مسجدسلیمانی می‌خواهم کنار رسانه ها از ما حمایت کنند تا بتوانیم حداکثر امتیازات را بگیریم. ما یک امتیاز از ذوب آهن گرفتیم که این راضی کننده نیست. در آخر فصل بابت این نتایج به مشکل می‌خوریم.

مکوندی درباره برنامه‌های تیمش در نیم فصل گفت: به دنبال این هستیم در نیم فصل چند بازیکن را جذب کنیم. البته یک بازیکن را به من پیشنهاد دادند که آزاد بود اما او را نخواستم و گفتم دنبال بازیکنی خواهم بود که خواهان داشته باشند.

وی افزود: ما پول برای ولخرجی و جذب بازیکن بزرگ نداریم. نمی‌توانیم ولخرجی کنیم و باید در کنار تیم به مسائل دیگر توجه داشته باشیم.

مکوندی درباره استفاده از روانشناس گفت: از یکی از اساتید دانشگاه آزاد دعوت کردیم که با همه اعضا تیم از بازیکن تا کادر پزشکی جلساتی را برگزار کند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس