کد خبر 358577
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۹

جلادان گروه تروریستی داعش دهها شهروند عراقی و عشیره اهل تسنن البونمر را در مرکز منطقه هیت اعدام کردند.

به گزارش مشرق، عناصر تروریستی داعش امروز در انتقام از پیروزی‌های ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی در شمال استان بابل با اعدام۴۶ نفر در غرب شهر الرمادی جنایت جدیدی را در این استان رقم زدند.

جنایتکاران داعش ۴۶ نفر از شهروندان عراقی را که در بین آنان نیروی پلیس و عشایر قبیله سنی "البونمر" حضور داشتند در تقاطع حی البکر در مرکز منطقه هیت جمع کردند و به رگبار بستند.

تروریست‌های برای اعدام این افراد چشم‌های آنان را بستند و پس از رقم زدن این جنایت هولناک خانه‌های اعدامی‌ها را اشغال کرده و به سایر ساکنان این منازل اخطار دادند که خانه‌هایشان را ترک کنند.

در تصاویر منتشر شده غیرنظامیان در وسط یک خیابان که خاک آن آغشته به خون شده است در زیر نگاه‌های کودکان و مردان جوان افتاده است.

پاهای بسیاری از آنان لخت است و چشمان آنان با چشم بند و دستانشان نیز از پشت بسته شده است. 

تکفیری‌های داعش بخشهای عمده‌ای از استان الانبار به مرکزیت شهر الرمادی را اشغال کرده‌اند.

این گروه تکفیری ۲۲ اکتبر گذشته منطقه حی البکر را در اطراف هیت در استان الانبار پس از درگیری با نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر موجود در منطقه، تحت کنترل خود درآوردند.

«غازی فیصل» نماینده پارلمانی استان الانبار گفت: حوادث و شرایط استان الانبار و رنج‌هایی که ساکنان این استان از گروه داعش می‌برند ضرورت دخالت سریع مراجع دینی، دولت و رهبران کشورهای عربی را برای نجات این استان و حمایت از عشایر البونمر که با وجود کمبود سلاح و مواد غذایی و دارویی همچنان علیه داعش می‌جنگند ایجاب می‌کند.

وی ضمن هشدار درباره انتقام گیری داعش از عشیره البونمر و ساکنان الانبار خواستار ارسال سریع تجهیزات و نیروی کمکی به این استان شده بود.


منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    یه رنج سنی واسه دیدن این عکس ها بزارین ,خیلی دلخراش ووحشتناک هستن,
  • kam ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    عراقیها خیلی بی غیرتن چرا نابودشون نمی کنید باهم تلاش کنید لامسبها
  • حسین ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    عجب صبری خدا دارد
  • سجاد ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    أَمْ حَسِبْتُمْ أَن تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَلَمَّا يَأْتِكُم مَّثَلُ الَّذِينَ خَلَوْا مِن قَبْلِكُم ۖ مَّسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّىٰ يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَىٰ نَصْرُ اللَّـهِ ۗ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّـهِ قَرِيبٌ ﴿البقرة/٢١٤﴾ آیا گمان کردید داخل بهشت می‌شوید، بی‌آنکه حوادثی همچون حوادث گذشتگان به شما برسد؟! همانان که گرفتاریها و ناراحتیها به آنها رسید، و آن چنان ناراحت شدند که پیامبر و افرادی که ایمان آورده بودند گفتند: «پس یاری خدا کی خواهد آمد؟!» (در این هنگام، تقاضای یاری از او کردند، و به آنها گفته شد:) آگاه باشید، یاریِ خدا نزدیک است! إِن يَنصُرْكُمُ اللَّـهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ ۖ وَإِن يَخْذُلْكُمْ فَمَن ذَا الَّذِي يَنصُرُكُم مِّن بَعْدِهِ ۗ وَعَلَى اللَّـهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ ﴿آل عمران/١٦٠﴾ اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد! و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟! و مؤمنان، تنها بر خداوند باید توکل کنند! پایان شب سیه سپید است ... اللهم عجل لولیک الفرج ...
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    نمیدونم آیا تاریخ باز مثل این حرامزادههای وحشی کفتار صفت داعشی به خود خواهد دید؟؟؟
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    اینها روی چنگیز خان مغول را هم سفید کردند.
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    اینها روی چنگیز خان مغول را هم سفید کردند.
  • Ali alinasab ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    شرايطي رافراهم كنيد تابااين حيوانات درنده مسلمان نما پنجه درپنجه بشيم ثواب داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس