دقایقی پیش دود شدیدی ایستگاه مترو شهید بهشتی واقع در خط ۱ را فراگرفت و مردم به شدت ترسیدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ساعت 9 صبح امروز قطاری که از سمت تجریش به کهریزک می‌رفت در ایستگاه شهید بهشتی متوقف شد و دود شدیدی از خط قائم بلند شد.

بر اساس این گزارش، مردم به شدت هراسان شدند و شدت دود به اندازه‌ای بود که شعاع دید را از دست داده بودند.

مردم هنگامی که از راهبر در خصوص علت حادثه سؤال می‌کردند آنها هم پاسخی نمی‌دادند و اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

وجود دود در ایستگاه شهیدبهشتی ارتباطی به ناوگان مترو نداشت

به گفته مدير ارتباطات و امور بين الملل شرکت بهره برداری مترو تهران دود مشاهده شده در ایستگاه شهیدبهشتی هیچ ارتباطی با ناوگان مترو نداشنه است.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه؛ احسان مقدم با بیان اینکه دودی که در ایستگاه شهیدبهشتی واقع در خط یک مترو تهران صبح امروز مشاهده شده، منشائی خارج از ایستگاه مذکور و قطارهای فعال در خط داشته است، اظهار کرد: در کارگاه ساخت خط سه مترو یک چادر برزنتی آتش گرفته که کمی دود تولید کرده و  این دود وارد ایستگاه شهید بهشتی در خط یک شده است.

مدير ارتباطات و امور بين الملل شرکت بهره برداری مترو تاکید کرد: آتش سوزی مذکور جزیی بوده و مشکلي براي مسافران به وجود نیامده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس