کد خبر 356065
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

یکی از شروط عقب نشینی حوزه نظام وظیفه در قبال بازی کردن بازیکنانی که کارت معافییت‌شان ابطال شده بود به مبلغ قرارداد آنها مربوط می‌شود.

به گزارش مشرق، پس از اینکه حوزه نظام وظیفه کارت معافیت از خدمت سربازی بعضی از بازیکنان حرفه ای فوتبال را باطل کرد، صحبت از حضور این بازیکنان به مدت دو سال در پادگان شد. از منظر حوزه نظام وظیفه یک فعل مجرمانه صورت پذیرفته بود و این فوتبالیست ها دیگر حق حضور حتی در تیم های نظامی را هم نداشتند.

با این وجود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در رایزنی‌های خود سرانجام موفق شدند مجوز حضور این فوتبالیست ها در تیم های نظامی را بگیرند. اما یک پیش شرط مهم در این بین وجود دارد؛ این بازیکنان تنها در قالب سرباز حق امضای قرارداد دارند و از سوی دیگر موظف به گذراندن دوره آموزشی هستند.

از این رو حسین ماهینی و سینا عشوری بازیکنان سابق تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان که به تازگی به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوسته اند تنها حق دریافت مبلغ ماهانه 150 هزار تومان را دارند. از سوی دیگر آنها می بایست حتما در تبریز دوره حدودا 2 ماهه آموزشی خود را بگذرانند. یکی از قوانین محکم و تغییر ناپذیر دوران آموزشی هم اصلاح موی سر با ماشین شماره 4 است!

به این ترتیب حسین ماهینی و سینا عشوری می بایست طبق قانون علاوه بر اصلاح موی سر خود، مدت زمان 24 ماه را با حقوق ماهی 150 هزار تومان سپری کنند.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی با تائید این خبر عنوان کرده که در قرارداد این بازیکنان تنها نام سرباز آمده است و باشگاه نمی تواند با آنها قرارداد حرفه ای ببندد.

البته با توجه به رای اولیه حوزه نظام وظیفه که اصرار به حضور دو ساله این افراد در پادگان‌ها را داشت این بازیکنان باید به همین مبلغ 150 هزار تومان هم راضی باشند چرا که دست کم در این مدت در سطح اول فوتبال حضور دارند و از سوی دیگر می توانند در لیست تیم ملی جای بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    خب چی میشه؟ مگه خونشون رنگین تر از بقیه مردمه؟
  • علی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    0 0
    اره خونشون رنگین تر ست دیگه .......... سازمان نظام وظیفه هم یه جایزه برای جعل اسنادی هم بهشون بده ........... یه درجه خوبه براشون ............
  • یاسر ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    0 0
    یعنی عمرا با 150 تومان در ماه بازی کنن.بوی قرارداد زیر میزی میاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس