کد خبر 355643
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

مسئولين استان قم و اعضاي هيئت مديره باشگاه صبا اجازه واگذاري اين باشگاه به بخش خصوصي را در صورتي مي‌دهند که تيم در قم بماند.

به گزارش مشرق، دو روز پیش اعلام کردیم کارهای واگذاری باشگاه صبای‌قم به بخش خصوصی انجام شده و حتی نام این باشگاه از ابتدای نیم‌فصل دوم تغییر می‌کند که این امر از سوی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا و معاونت برنامه‌ریزی استانداری قم نه تایید شد و نه تکذیب.

سید حسن رضوی با بیان اینکه بحث خصوصی سازی جزء دستورات هیئت مدیره باشگاه صبا می‌باشد اظهار داشت: پیشنهادات مختلفی به ما ارائه شده است اما آنچه که به صلاح قم می‌باشد انجام خواهیم داد و اینکه در نیم‌فصل این کار صورت می‌گیرد یا خیر، بحث جداگانه‌ای است.

او ادامه داد: هیئت مدیره به شدت دنبال این مسئله است که صبا را واگذار کند ولی ما این شرط را گذاشته‌ایم بعد از انجام این کار تیم در قم بماند که پیشنهاد دهنده‌ها بحث دیگری داشتند تیم از قم برود؛ در نهایت نظر مسئولین استان قم و هیئت مدیره باشگاه این بود که صبا به بخش خصوصی واگذار شود اما در قم بماند و درحال حاضر پیشنهاداتی که به دست‌مان می‌رسد بررسی می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره صبا تاکید داشت: اگر صبا واگذار شود امکان تغییر نام وجود دارد ولی اگر این امر صورت نگیرد تا پایان فصل با همین نام کار را ادامه خواهیم داد اما تا این لحظه واگذاری صورت نگرفته است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس